AndroidHealthClinic

Jay Cutler 4 days out!!!

en de wedstrijd is nog niet afgelopen, kan nog altijd naar ronnie gaan of ... wie weet... victor, of mss zelfs iemand anders?

Mooi niet, de Olympia dit jaar is een Ronnie en Jay show, ze gaan daar echt niet ineens een ander laten winnen. Ronnie/Jay hebben een veel betere marktwaarde dan een Victor of Dexter.

Voor de laatste keer Jay heeft geen GH gut, helaas voor de Ronnie fans. Bovendien zullen zijn armen/benen/Vshape dit jaar weer beter zijn :D

lol, zeggen ze ook van Dexter, je moet em eens zien backstage lol

Er is een verschil tussen je buik laten hangen en zwanger lijken :D

uit dex kan ook een mooie aliën komen hoor.

tja en ronnies biceps zijn beter, zijn quads zijn beter (als hij goed hard komt), zijn V-shape is beter (en dat is nou gewoon zo, ook al heeft ie een gh-gut (die Jay ook heeft overigens)).... ik bedoel dudes, wat een gezeik toch, wacht ff af tot de wedstrijd gedaan is ja?

De quads van Ronnie beter dan die van Jay? :roflol: Jay heeft de afgelopen jaren elke keer de prijs gekregen voor de beste benen.

• Topic Starter Topic Starter
De quads van Ronnie beter dan die van Jay? :roflol: Jay heeft de afgelopen jaren elke keer de prijs gekregen voor de beste benen.

dat heeft hij(Jay) puur uit medelijden gekregen, voor al die keer dat hij tweede werd. Ronnie pakt Sandow #9 dat is zo zeker als de aarde rond is. Ronnie gaat Jay veel pijn doen. Zag je Jay zich niet indekken tijdens de persconferentie, als hij zo zeker is van zijn overwinning waarom daagt hij Coleman niet uit. Had al een tijd niks van je vernomen Rock dacht bijmezelf je hebt het toch niet gedaan, voor de trein gesprongen.

Jay gaat hem weer worden.

dat heeft hij(Jay) puur uit medelijden gekregen, voor al die keer dat hij tweede werd. Ronnie pakt Sandow #9 dat is zo zeker als de aarde rond is. Ronnie gaat Jay veel pijn doen. Zag je Jay zich niet indekken tijdens de persconferentie, als hij zo zeker is van zijn overwinning waarom daagt hij Coleman niet uit. Had al een tijd niks van je vernomen Rock dacht bijmezelf je hebt het toch niet gedaan, voor de trein gesprongen.

deze quote ik zodat ik em na de MR.O terug kan vinden om jou mee te pesten....ALS je nog niet diep gecut hebt [met scheermesjes] :o

biggggg

Terug
Naar boven