XXL Nutrition

Jay Cutler naar Almere

Iemand die trouwens weet hoeveel dat zo kost om zo'n atleet naar een gym te laten komen? Als dat niet te duur is wil ik dat wel eens bekijken om eventueel op poten te zetten om iemand naar Brugge te laten komen.

Ronnie ving 8k voor een seminar in down under, wist die op HM radio te vertellen.

Wie is er geweest? ik kon helaas niet gaan :(

Laatst bewerkt:
Ik zit nog in me auto voor sport en fitness, net nog ff getraind, JAY is er ook nog staat te lullen, nu nog ff een uurtje terug rijden

hoe was t?

...

Laatst bewerkt:
Waarom draag jij shirtjes met extreem korte mouwen met dit weer?

...

Laatst bewerkt:
Oh is dat je trainingsshirt, nee dacht al.. :o

Waarom draagt Jay Cutler een hempie met dit koude weer? Heb je dat toevallig gevraagd Sitch?

Het was daar binnen aardig warm

...

Laatst bewerkt:
ben net terug met de trein, maar was wel vet,, nog even met hem gepraat, daarna toen hij beneden zat ook, foto gemaakt, hand tekening^^ perfect :D

ben benieuwd. ga hem morgen zien :)

Tot strakssssssss

Waarom draag jij shirtjes met extreem korte mouwen met dit weer?

sorry , maar als je naar een BB-event gaat , mag je van mij gerust iets "kort" aandoen , het is tenslotte nog altijd een wat "show"sport è jongens.
en daar hoeft het geen 30° voor te zijn.

of ben jij zo iemand die traint en altijd met grote losse kledij rondloopt om er zogezegt niet mee te koop lopen...?

iedereen begint spieren op te bouwen om er toch af en toe wat mee te showen...toch ?

zo niet , kan je beter gaan biljarten...:rolleyes:

sorry , maar als je naar een bb-event gaat , mag je van mij gerust iets "kort" aandoen , het is tenslotte nog altijd een wat "show"sport è jongens.
En daar hoeft het geen 30° voor te zijn.

Of ben jij zo iemand die traint en altijd met grote losse kledij rondloopt om er zogezegt niet mee te koop lopen...?

Iedereen begint spieren op te bouwen om er toch af en toe wat mee te showen...toch ?

Zo niet , kan je beter gaan biljarten...:rolleyes:

+1

sorry , maar als je naar een BB-event gaat , mag je van mij gerust iets "kort" aandoen , het is tenslotte nog altijd een wat "show"sport è jongens.
en daar hoeft het geen 30° voor te zijn.

of ben jij zo iemand die traint en altijd met grote losse kledij rondloopt om er zogezegt niet mee te koop lopen...?

iedereen begint spieren op te bouwen om er toch af en toe wat mee te showen...toch ?

zo niet , kan je beter gaan biljarten...:rolleyes:

Met dit soort weer draag ik gewoon lange mouwen. En Jay Cutler is de show, niet de bezoekers, maar ik zie je punt hoor.

...

Laatst bewerkt:
Was ERG druk. Snapte niet waarom iedereen naar de shop moest gaan voor de foto. Wat 5 min duurde en daarna terug de gym in :x

2.5 kilo vlees eten per dag :eek: die Jay heeft honger hahaha. Maar goed dat hij sponsers heeft, want BB op zo'n niveau is een dure hobby.

De Gym zelf is wel enorm groot en er staan mooie apparaten. Hammer strenght TOP natuurlijk alleen zag ik geen free weights van HS staan. Ik zou zelf daar niet willen trainen onpersoonlijk zo groot.

Terug
Naar boven