AndroidHealthClinic

Jay Cutler Topic

Bezoekers in dit topic


Nja 8 uur je moet er maar tijd voor hebben
 
Hij kan wel goed liegen :roflol:
 
:roflol::roflol::roflol:Had dat filmpje ook gezien, daarom doelde ik er ook laatst nog op. The 500mg test-e cycle meme continues.. Maar goed, gelukkig heeft hij wel een valide reden. Vroeger was die gear schijnbaar dus veel beter, vandaar dat ze dus minder nodig hadden. Het is me nu allemaal duidelijk. Het raadsel is eindelijk opgelost!!1!1!
 
:roflol::roflol::roflol:Had dat filmpje ook gezien, daarom doelde ik er ook laatst nog op. The 500mg test-e cycle meme continues.. Maar goed, gelukkig heeft hij wel een valide reden. Vroeger was die gear schijnbaar dus veel beter, vandaar dat ze dus minder nodig hadden. Het is me nu allemaal duidelijk. Het raadsel is eindelijk opgelost!!1!1!
haha indeedio :D
 
F5CC75E6-8BAA-46CD-9FBC-AAE52A4DF45A.jpeg


2009 zijn beste jaar als je het mij vraagt
 
Beetje uit elkaar getrokken foto 😉


edit:

AE5-DD239-74-C4-482-F-8525-179-F6-D9-CEDEF.jpg
 
Laatst bewerkt:
Denk dat Cutler in een half jaar weer zn oude vorm terug kan hebben. Zo goed ziet die er nog uit.
 
Denk dat Cutler in een half jaar weer zn oude vorm terug kan hebben. Zo goed ziet die er nog uit.

Jay is 48 jaar oud, en draaide zijn laatste Olympia 9 jaar geleden (in 2013). Zijn oude vorm gaat hij zeker niet meer terugkrijgen. Zijn leeftijd laat dat echt niet meer toe nu.

Ja als hij balls to the wall gaat blasten zal hij er ongetwijfeld nog best goed bij komen te staan, maar dat zou tevens zijn dood worden denk ik. :P
 
Back
Naar boven