AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

Heeft iemand toevallig de meest brute foto van hem? Ik dacht dat het in een kleedkamer was & deed een soort van most muscular.

Bedoel je deze?

2yx3r11.jpg

Jep, dat is 'm.
Blijft geweldig die foto. Wanneer is die getrokken?

die foto is 3 weeks out bij Olympia 2011 meen ik...iig stond ie op de O niet meer vol, te vroeg gepiekt

Deze zijn ook bruut, als hij deze shape weer weet te halen..

Weet iemand van wanneer deze zijn?

313hj02.jpg

3_5_we10.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
volgens mij neemt die toch ff die 5e titel :p

sick!

Ja dat is 1 van de bruutste fotos in BB history.

Om over zijn 5e titel te hebben...

Ik zie dat hij sinds z'n operatie niet meer zwaar bulkt. Vroeger was het af en toe net een ballon, maar hij werd wel huge. En heb het idee dat sinds hij lean bulkt, hij minder massa aanzet.

Hebben andere dit idee ook?

Want had toch geen probleem moeten zijn om na een jaar weer op oud niveau te zijn?

In een van zijn filmpjes vertelt hij dat hij na zijn operatie amper trainde en het ook niet meer zo heel serieus nam met zijn voeding en dat hij daarom de O skipte, hij was toen ook volop PR aan't doen. En voor dit jaar had hij terug de motivatie om al zijn voeding te eten die hij hoort te doen en terug volledig ervoor te gaan in de gym.

hij wint nooit meer de O

In een van zijn filmpjes vertelt hij dat hij na zijn operatie amper trainde en het ook niet meer zo heel serieus nam met zijn voeding en dat hij daarom de O skipte, hij was toen ook volop PR aan't doen. En voor dit jaar had hij terug de motivatie om al zijn voeding te eten die hij hoort te doen en terug volledig ervoor te gaan in de gym.

Klopt, dat weet ik nog. Dat zei hij in dat filmpje waar hij afkondigde dat hij mee ging doen.

Maar toch, hij is nu weer aan het trainen voor volgend jaar toch?

Over dat hij veel marketing aan het doen is vind ik top!
Je kan wel je hele carriere trainen om keer op keer die O te winnen, maar je kan inderdaad beter wat geld verdienen en wat opbouwen.

En terrecht, die zogenaamd meest brute pic ooit is zen waist even wijd als zen quads..
Nee doe mij maar wat esthetischer.
Wat een bullshit man, lees je eigen zin eens opnieuw en kijk naar de foto. Dat hij de waist niet heeft van een Mcmillan weet iedereen, maar hij heeft andere kwaliteiten.

Vooringenomen? :trollface:

Ik denk dat hij veel mensen gaat verassen

Klopt, dat weet ik nog. Dat zei hij in dat filmpje waar hij afkondigde dat hij mee ging doen.

Maar toch, hij is nu weer aan het trainen voor volgend jaar toch?

Over dat hij veel marketing aan het doen is vind ik top!
Je kan wel je hele carriere trainen om keer op keer die O te winnen, maar je kan inderdaad beter wat geld verdienen en wat opbouwen.

Jup nu traint hij terug volop!

Zou wel bruut zijn als Jay keihard terugkomt en de olympia pakt.

Terug
Naar boven