AndroidHealthClinic

Jay Cutler Topic

Bezoekers in dit topic

Je vergeet dat Jay heel vaak gewoon een hele tijd niet traint en dan in een korte tijd opblaast. Die dudes naast hem staan dichter naar de camera trouwens, helemaal die lange.

Ik wil niet zeggen dat hij nog nummer 1 haalt, maar ik geloof wel dat hij nog een goed fysiek kan neerzetten september.
 
Wat een buffels die gasten naast hem, maar jay ziet er klein uit, gaat hem niet worden op de olympia...
 
Je vergeet dat Jay heel vaak gewoon een hele tijd niet traint en dan in een korte tijd opblaast. Die dudes naast hem staan dichter naar de camera trouwens, helemaal die lange.

Ik wil niet zeggen dat hij nog nummer 1 haalt, maar ik geloof wel dat hij nog een goed fysiek kan neerzetten september.


Jay gaat gewoon de mr.O skippen,let maar op ...
Een goed fysiek kan hij zeker neerzetten maar daar doe je het niet voor , je doet het allemaal om die eerste plaats te halen en die haalt hij nooit imo.
 
Laatst bewerkt:
Die met tat's heeft echt letterlijk zware armen.Jay zal volgend jaar wel weer scoren nu word moeilijk.Misschien tijd voor de blessure MrO met in de top 3 Jay,Victor,Branch dan kan coleman ook weer meedoen.
 
Tussen die 3 zou ik zonder twijfel voor Jay kiezen. Veel meer 'pleasing' fysiek..
 
Jay zal denk ik niet meedoen. Heeft het niet dit jaar.
Gozer met die tattoo heeft mega armen:D
 
Jay weet niet Victor martinez daar ben ik benieuwt naar ;)
 
Geef ze beiden niet veel kans (als ze echt meedoen)
 
Lars035 heeft zeker grotere armen dan jay
 
volgens mij skipt hij hem deze jaar gewoon.
victor zie ik trouwens ook niet veel schade aanrichten.
 
van wanneer is die foto? waar heb je hem vandaan?
 
Dexter is pas in topvorm...
 
Als Jay 'm skipped (ga er wel vanuit) staat hij er in ieder geval wel erg netjes bij voor "off-season"(als hij dat is).
 
Vind hem er wel een tikkie gezonder uitzien tbh
 
Back
Naar boven