XXL Nutrition

Sticky Jay Cutler Topic

die rimpel aan zn tepel... gyno'tje laten weghalen?

Hij begint wel weer echt huge te worden!
Fridge is back!

ben altijd fan geweesd van jay maar zn beenen gaan niet zo lekker meer als ik naar de fotos kijk

hij is echt top zwaar, gaaaaaaf

Je weet niet waar je over praat zo te horen.

Wat een k*t reactie. Er staat er een vraagteken bij... Wat will zeggen dat ik er naar vraag of dat de mogelijkheid is.
Ik heb die wrinkle nog geen een keer gezien in zn offseason... daarom die VRAAG.
een E-hero first class blijkbaar.

Laatst bewerkt:
Wat een k*t reactie. Er staat er een vraagteken bij... Wat will zeggen dat ik er naar vraag of dat de mogelijkheid is.
Ik heb die wrinkle nog geen een keer gezien in zn offseason... daarom die VRAAG.

daar heb je dan wel weer een punt met dat vraagteken.
maar gyno weghalen ziet er kennelijk niet zo uit.

Kai is echt onmenselijk groot, ****ing hel naast hem lijken de andere klein..

holy shit die rug van Kai

Had de vraagteken niet gezien. Maar gyno ziet er wel anders uit ;)

het is volgens mij voor het phil heat tijdperk nog nooit voorgekomen dat er 3 mr olympia's tegelijk op het competie podium stonden. en allemaal in shape.
voorheen was het zo dat als er een nieuwe "O" was de oude zijn posseer slip aan de wilgen hing.
of vergis ik me?

Nice video!
Ik weet het dit is Jay's topic... Maar ben ik de enige/enigste die Dexter gruwelijk vind?
Jaa Kai is beest, Jay nice, The Gift zag ik niet goed in die video....

dexter is idd super groot voor zijn doen, maar kon het nou niet echt helemaal goed beoordelen in dit filmpje.

Nice video!
Ik weet het dit is Jay's topic... Maar ben ik de enige/enigste die Dexter gruwelijk vind?
Jaa Kai is beest, Jay nice, The Gift zag ik niet goed in die video....

Ik vond het juist onvoorstelbaar dat Dexter gewonnen heeft ooit als ik de foto's van nu bekijk, het massaverschil is zo enorm.

Terug
Naar boven