AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

Dus Vriendjespolitiek + America's white hope + history = (onterechte) winst...

Vroeger werd er ook veel aan gedaan zodat Arnold achter elkaar won.. Ondanks er betere mannen waren...

ik vond sergio beter, en die kleine italiaan ook

in alle geval beetje vroeg om nu al te gillen die er gaat winnen...we zien wel op 27 september

Sommigen vonden Sergio beter, veel ook niet.. In '72 (dacht ik) werd Sergio ook geweigerd omdat hij een wedstrijd van de rivaliserende bond mee deed.

Arnold deed precies hetzelfde het jaar daarvoor maar HIJ mocht wel mee doen en won natuurlijk.. En elke x kwam die Joe Wieder in de jury en won Arnold... Terwijl Arnold zelf ook wist dat Hijzelf niet de beste meer was...

Sergio Olivia en Serge Nubret..

ik vond sergio beter, en die kleine italiaan ook

in alle geval beetje vroeg om nu al te gillen die er gaat winnen...we zien wel op 27 september

Ik roep al vanaf het bekend werd dat Jay niet mee deed aan de O van vorig jaar, dat jij hem dit jaar zou gaan pakken :o

Mooi dat mensen Jay Cutler al een top3 plek geven terwijl de wedstrijd pas over 4 maanden is

Wat top 3? Jay wint de O', wat ik zeg klopt altijd :cool:

Tuurlijk hij wint nog 1 keer en dan houdt het op :)

alsof je fysiek uitmaakt voor je placing

komt goed ik denk dat er veel gaat mee spelen dit jaar ofcourse de fysieken maar ook wel dat dit Jay zijn laatste O word en dan pensioen gaat en iedereen weet dat er vriendjes politiek in de O mee gemoeit is maar laten we hopen op een eerlijke judging

Ik roep al vanaf het bekend werd dat Jay niet mee deed aan de O van vorig jaar, dat jij hem dit jaar zou gaan pakken :o

Ik wist niet dat snider mee gaat doen aan de O.

Afgelopen twee jaar heeft de beste in ieder geval wel gewonnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven