XXL Nutrition

Sticky Jay Cutler Topic

Kai is wel de laatste waar ik iig naar wil luisteren, wat een bullshit en dan dat eindeloos geratel over mind-muscle connection.

Nah je kan veel zeggen over mind-muscle etc. Maar als je heel bewust bezig bent met je oefeningen en de uitvoering + belasting op je spieren, kom je imo veel verder dan je blind te staren op maximaal gewicht.

Verder vind ik Kai wel 1 van de BBers die vaak wel genoeg boeiends te melden heeft waar je wat van kunt leren.

Van Jay kun je echt helemaal geen fluit leren, sacho stuk vreten dat het is.

Kai is wel de laatste waar ik iig naar wil luisteren, wat een bullshit en dan dat eindeloos geratel over mind-muscle connection.

+ Dit dus, hij blijft altijd maar ratelen over die mind-muscle shit, gewoon too much..

Kijk liever naar Jay ''BAAS'' Cutler

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 15:21 ----------

Wat voor filmpjes........... Grapefruit ofwat

Punjab houd meer van derde beensss :D

Haha nee ma hijs wel kk chagerijnig indd !!! maja misgien wel tren nachtmerries gehad :-p
Chago of niet blijft een beest met een goed fysiek

Hey punjab nie zo aangesproken voelen ..was gewoon in het algemeen !!

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 15:45 ----------

Zucht x-)

Nah je kan veel zeggen over mind-muscle etc. Maar als je heel bewust bezig bent met je oefeningen en de uitvoering + belasting op je spieren, kom je imo veel verder dan je blind te staren op maximaal gewicht.

Verder vind ik Kai wel 1 van de BBers die vaak wel genoeg boeiends te melden heeft waar je wat van kunt leren.

Van Jay kun je echt helemaal geen fluit leren, sacho stuk vreten dat het is.
Wat deed je ervoor dan?
Als je aan het rukken bent ga je toch ook niet aan de stamppot denken van de vorige dag, doesnt get the job done.

Tevens komt Kai met veel bullshit fancy oefeningen wat niks toegevoegd of extras geeft vergeleken met basic oefeningen / compounds, maarja Kai fans smullen van deze dingen blijkbaar rofl.

Net als het feit dat hij toen stond de koken en alle pitjes open had gedraaid, en hij zo'n onzin verhaal vertelde of weet ik veel wat mijn god.
Ben geen Kai hater hij is een goede spreker betreft van alles en nog wat maar feiten qua bodybuilding inhoudelijk is het onzin.
Tevens is Jay een zak hooi betreft instructie videos behalve to get the blood flowing :D

Wat deed je ervoor dan?
Als je aan het rukken bent ga je toch ook niet aan de stamppot denken van de vorige dag, doesnt get the job done.

Tevens komt Kai met veel bullshit fancy oefeningen wat niks toegevoegd of extras geeft vergeleken met basic oefeningen / compounds, maarja Kai fans smullen van deze dingen blijkbaar rofl.

Net als het feit dat hij toen stond de koken en alle pitjes open had gedraaid, en hij zo'n onzin verhaal vertelde of weet ik veel wat mijn god.
Ben geen Kai hater hij is een goede spreker betreft van alles en nog wat maar feiten qua bodybuilding inhoudelijk is het onzin.
Tevens is Jay een zak hooi betreft instructie videos behalve to get the blood flowing :D

Wat verwacht je dan dat ze zeggen?
Ze moeten toch wat, zoveel valt er ook niet te zeggen eigenlijk he.

Kijk zelf ook liever naar Ronnie of Branch aan het trainen.. geen geouwehoer en gewoon knallen :D

Wat verwacht je dan dat ze zeggen?
Ze moeten toch wat, zoveel valt er ook niet te zeggen eigenlijk he.

Kijk zelf ook liever naar Ronnie of Branch aan het trainen.. geen geouwehoer en gewoon knallen :D

Zeg dan gewoon niks naar mijn mening, dan fake info te geven of verzonnen verhaaltjes

+1 Gewoon knallen no bullshitting.

shitload aan unseen footage van 11 weeks out. veel plezier. volgende post is deel II

---------- Post toegevoegd 8 August 2013 om 17:27 ----------

Hahaha wat een huillie zeg :o
Iedereen die iets positiefs te melden heeft is welkom, iedereen die kritiek heeft of negatief is moet wegblijven uit ONZE threads... OMG :roflol:

Heeft het altijd maar over zijn ''mielzz'' ''tjikken bresssst'' ''ekk waits'' ''ten to twelf reps'' ''sqeeuzing'' in 2008 vond ik dit soort filmpjes nog wel leuk en echt boeiend. Nu geef ik toch echt de voorkeur aan onze grootste clown antoine vaillant :D (mr coconut oil en doing freaky stuff on squats en deadlifts)! BAM!~In plaats van dat gedoe van mr Cutler op hammer strength machines en smith machine squats.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ergens tegengekomen.. geen idee van wanneer maar ik vind het een beestige foto !

Terug
Naar boven