AndroidHealthClinic

Sticky Jay Cutler Topic

Ja okay, ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen :)

jay_5daysout.jpg

jay_5daysout_v2.jpg

jay_5daysout_v3.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wie zei dat jay over het beste heen is?

• Like
Waarderingen: Dunk
5 days out.

jay_5daysout.jpg

jay_5daysout_v2.jpg

jay_5daysout_v3.jpg

• Like
Waarderingen: Dunk
super dikke shape, alleen vrees voor zijn armen naast de anderen

Baard is wel weg, daardoor zal hij de titel niet winnen.

hij staat er toch beter bij dan ik dacht....

Deze foto's zeggen niets. Esthetisch bekeken zou ik hem nog niet eens in de top 10 zetten & lijkt ook massa ingeboet te hebben.

Zonde van die baard idd, gvd hij staat er scherp bij..
top 4?

Staat er toch wel weer goed bij nu ik deze foto's zie! Maar lijkt me toch geen nr 1 kandidaat meer.. Schat hem op een 3de/4de plek.

Ik heb niets tegen Jay en vind hem er goed bij staan, maar het lijkt alsof zijn borst duidelijk massa heeft ingeleverd?

Deze foto's zeggen niets. Esthetisch bekeken zou ik hem nog niet eens in de top 10 zetten & lijkt ook massa ingeboet te hebben.
Dit snap ik niet, leg eens uit. Als het over massa gaat kan ik je misschien nog volgen, maar estetisch gezien staat hij misschien in zijn beste shape (smaller middel bijv).

Wereldshape

Dit snap ik niet, leg eens uit. Als het over massa gaat kan ik je misschien nog volgen, maar estetisch gezien staat hij misschien in zijn beste shape (smaller middel bijv).

Daarmee bedoel ik de symmetrie, ronde spieren, small waist van bv een heath,jackson,curry,winklaar,beyeke etc

Maar dat is mijn smaak.

Jay moet het hebben van zijn massa en niet zijn aesthetic look. Maar goed ff wachten op de 'O hopelijk verrast die ons allemaal.

Ben niet echt een huge Jay fan, maar dit is toch wel erg goed.

Terug
Naar boven