MuscleMeat

Jay cutler trains arms

wtf heeft jay voorn plekken op zn bi's bij de eerste oefening? (2e filmpje)

deadliften met 140kg..

Idd vindt de gewichten ook erg laag voor iemand van jays formaat
Maar desondankts is ie r groot mee geworden
maar had wel verwacht eigenlijk voor deaths ergens richting 300 kg en BOR,s ergens rond de 200 kg dit doe ik zelfs nog met gemak

wie is die baardaap eigelijk?

wss heeft hij wat synthol geknald

maar had wel verwacht eigenlijk voor deaths ergens richting 300 kg en BOR,s ergens rond de 200 kg dit doe ik zelfs nog met gemak

Hij zal ook met gemak veel meer kunnen tillen...heb hem in oudere filmpjes met weet ik veel hoeveel kg zien benchen en deadliften. Maar het is gewoon niet nodig...massa heeft hij toch al meer dan genoeg, en blessures kan hij echt niet gebruiken.

yep, zonder die zonnebank/bruiningsmiddel is hij zo wit als sneeuw en zie je idd striae

Kan dat zijn van site injects?

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

fe4177.jpg

Denken jullie nu echt dat Jay groot is geworden met alleen lichte gewichtjes?
Er zijn meerdere manieren om te groeien, daarbij kun je gewoon niet heel het jaar zwaar trainen. Vroeg of laat is dat vragen om problemen.
Toch een serieus probleem als je daar je boterham meer verdient.
Als je periodiseert behaal je zoiezo meer rendement, daarnaast zijn er voor pros (en elke serieuse bodybuilder) verschillende trainingsfases per jaar.
Het lijkt mij dan ook niet dat Jay momenteel voor extra massa aan het trainen is. Conditionering, het oprekken van het fascia en spierbuiken opvullen dat is zijn doel momenteel als je het mij vraagt. Massa is er genoeg, maar alleen daarmee wordt je geen mr Olympia meer.

Denken jullie nu echt dat Jay groot is geworden met alleen lichte gewichtjes?
Er zijn meerdere manieren om te groeien, daarbij kun je gewoon niet heel het jaar zwaar trainen. Vroeg of laat is dat vragen om problemen.
Toch een serieus probleem als je daar je boterham meer verdient.
Als je periodiseert behaal je zoiezo meer rendement, daarnaast zijn er voor pros (en elke serieuse bodybuilder) verschillende trainingsfases per jaar.
Het lijkt mij dan ook niet dat Jay momenteel voor extra massa aan het trainen is. Conditionering, het oprekken van het fascia en spierbuiken opvullen dat is zijn doel momenteel als je het mij vraagt. Massa is er genoeg, maar alleen daarmee wordt je geen mr Olympia meer.

Bingo. hoef ik het dat tenminste niet allemaal te typen:o

Dude.. Hij Deadlift de gewicht omhoog en maakt er gewoon een BOR-set van.. ???

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Zie bovenstaande antwoord. ;)

dit vraagt om een filmpje :D

Terug
Naar boven