Fitness Seller

Jay cutler trains arms

Kan iemand mij uitleggen waarom alle grote bodybuilders waarvan ik flimpjes zie de techniek en uitvoering zeer matig is

Draai het dan om de techniek die zij doen is goed, en die van jou zeer matig (niet flauw bedoeld)

De vraagstelling is misschien niet heel concreet geformuleerd nog een keer;

Heb je bij meer cheaten van oefeningen meer voordelen zoals deze builders doen in plaats van heel correct een oefening uitvoeren.
Neem even de Bor als voorbeeld.

zij doen wat voor hun het beste werkt, fysiek zit niemand hetzelfde in elkaar (pezen en spieren tov en elkaar ect). De perfecte uitvoering bestaat op papier maar dus niet in de praktijk (mijn mening)

De plaatsen waar die plekken zitten bij Jay heeft hij wel altijd last van (afgaande op zn dvd's) Wat zou kunnen duiden op van die hotstone behandelingen die soort gelijke plekken kunnen achter laten.

Heb je bij meer cheaten van oefeningen meer voordelen zoals deze builders doen in plaats van heel correct een oefening uitvoeren.

verschilt per persoon, probeer het zelf uit en zie of het aanslaat

jay

hahahah wat? noem je dat deadlift? lol!! das breed roeien
lol!

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

alles wat ze doen werkt ze hebben ongeloflijk veel genetische aanleg
snel zaken en snel treke en dan nog zo neel bewegen .. wtf meot dat vorstellen .. normale en slime mensen treken snel en late langzaam zaken .

even kijken 19 jaar en dan de topper's afkraken uhmmm, ga even na de mac en ga een burger bestellen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Heftige training.

Laatst bewerkt:
snel zaken en snel treke en dan nog zo neel bewegen .. wtf meot dat vorstellen .. normale en slime mensen treken snel en late langzaam zaken .

Jeez man, niet lang op school gezeten ofzo? :eek:

Ik denk dat Jay idd wel weet wat hij doet. Het is tenslotte zn boterham en hij ziet wel uit alsof hij er verstand van heeft! ;)

tjonge jonge jonge... sorry hoor... weer een jongeTJES aka keyboardwarriors die het weer beter weet dan een 2X MR O
Die mannen weten heus wel waar ze mee bezig zijn, niemand heeft gezegt
dat je alleen groeit dat je alleen maar een "textbook perfecte uitvoering" werkt!!
wat voor jou werkt hoef nog niet te betekenen dat dat ook voor iemand anders werkt!. Jay en co verdoen hun tijd heus niet met uitvoeringen die niet werken!

lol!

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Stop met bodybuilding en koop zoiets
http://www.jumbo.eu/be/game/new-games/ik-leer-spellen

lol!

Zelfs de spellchecker heeft het opgegeven. "Fatal error".

Terug
Naar boven