Fitness Seller

Je favoriete Jackson song / clip

Beat It

All i want to say is that they don't really care about us.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is met clip erbij :P

Deze "jackson" vind ik minder lelijk dan de recentelijk gestorven variant...

Dat optreden bij Motown waar 'ie 'Billy Jean' doet is wel erg vet!

Wat een run op zijn albums ook op dit moment! Ook een toeval dat ik laatst via ftd al op zoek was naar 2 ervan, maar niet kon vinden en nu is 'ie dood en voila.....:(:o

Thriller en Bad zijn wel deels leuke albums.

Verder had hij beter 10 jaar geleden gestorven.

ik zoek eigenlijk een optreden van hem, dat hij ineens uit het niets op het podium verschijnt, als een soort van david copperfield.
spektakel alom, maar weet niet meer waar ik hem kan vinden op you tube.
misschien jullie?

= karma

heb hem al gevonden

deze dus! toch geweldig!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Rczgdgqpo9Q

Hahaha, wat een keiharde baas. Gewoon even binnenpoppen, en twee minuten zo stoïcijns als de t*ring blijven staan om rond te kijken naar het publiek wat hun haren uit de kop trekt, huilt en schreeuwt. En met een hoofdbeweging zorgt hij ervoor dat al die idioten nog vele decibellen meer uit hun longen weten te pompen.

Hoe die ook echt staat, goddamn hahaha. De officiele opperbaas.

je bent daar als beveiliging er ook maar druk mee al die flauwgevallen mensen afvoeren :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha, wat een keiharde baas. Gewoon even binnenpoppen, en twee minuten zo stoïcijns als de t*ring blijven staan om rond te kijken naar het publiek wat hun haren uit de kop trekt, huilt en schreeuwt. En met een hoofdbeweging zorgt hij ervoor dat al die idioten nog vele decibellen meer uit hun longen weten te pompen.

Hoe die ook echt staat, goddamn hahaha. De officiele opperbaas.
lol, en te denken dat de man IRL bekend staat als een verlegen persoon.

Terug
Naar boven