AndroidHealthClinic

Je favoriete Jackson song / clip

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mag je nu ook al niet meer met die kerel lachen ofwat??

big-t is kwaad op me geloof ik

Er is echt geen 1 nummer die ik niet mooi vind van mj zijn muziek is gewoon geniaal

Die smooth criminal is toch echt wel perfectie van het hele pakketje, video (sfeer, setting en dans) + muziek (erg lekkere song).

Nog een leuk weetje hierbij, michael was blijkbaar ook uitvinder, speciale schoen om die "anti-gravity lean" te doen staat onder meer op zijn naam gepatenteerd.

Ik hou niet van de muziek van MJ,
Commerciële kermis familie is het.

Wat niet uitsluit dat deze knaap een slachtoffer is van zijn ouders (Pa) en verkeerde maatjes.

Hahaha, wat een keiharde baas. Gewoon even binnenpoppen, en twee minuten zo stoïcijns als de t*ring blijven staan om rond te kijken naar het publiek wat hun haren uit de kop trekt, huilt en schreeuwt. En met een hoofdbeweging zorgt hij ervoor dat al die idioten nog vele decibellen meer uit hun longen weten te pompen.

Hoe die ook echt staat, goddamn hahaha. De officiele opperbaas.

zekers :)

Door die karikatuur die hij geworden was de laatste decennia van zijn leven ga je bijna vergeten hoe ongelooflijk veel hits deze kerel heeft geschreven. Ik heb geen favoriet maar vind dit wel een lekker nummer dat nog niet in dit topic staat;

http://www.youtube.com/watch?v=h5KAJw4y8wE

hee

ik zoek dat filmpje waarbij hij achter het doek blijft staan voor een poosje en dan verschillende houdingen aan neemt.
ben die ff kwijt :(

cheers

Terug
Naar boven