Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
MJ - Licking the a**hole of a 13 year old
+ Smooth child molester
Ik wil niets goedpraten, alleen maar een vaststelling delen. Is het je ooit al opgevallen dat als een oudere vrouw een (hetero) jongetje van 13 doet, dat iedereen dit geweldig vindt. maar een oudere homofiel (?) die een een (homo?) jongetje van 13 doet, dat zou dan weer niet kunnen
?Ma bon, maakt niets uit. Niets is bewezen, hij is niet schuldig verklaart, dus hij is het ook niet imo. Heb de 2de rechtzaak gevolgd, en de aanklager had geen sterke bewijzen en het verhaal hing met haken en ogen aan elkaar. De eerste zaak is van bekend geraakt dat Jordan Chandler's uitgebreidde en gedetailleerde geslachtsdeelbeschrijving niet overeenkwam met de realiteit. Nuff said.
BTW: ben jij niet die elvis fan? Ik dacht Elvis zijn vrouw heeft ontmoet op haar 13de terwijl hij toch al dik meerderjarig was. Jerry Lewis idem als ik me niet vergis. Bovendien kunnen we ook hele zigeunergemeenschappen gaan opsluiten want daar is het vaak gangbaar om meisjes te huwen die zelfs jonger zijn dan 13. Vraag me af waarom we daar nooit/zelden moord en brand over schreeuwen, waarschijnlijk omdat we dan rasisten zijn, ofzo.
Laatst bewerkt:

Wel vet nr btw, ook al valt maar een stukkie te horen.