MuscleMeat

Je favoriete Jackson song / clip

They don't care of us (prison version) && Smooth criminal.Vind ik wel 1 van de leukste nummers :)

man in the mirror

earth song

ongevenaarde,topklassiekers,zelfs door de man zelf,dit zijn veruit DE beste songs,wie zoiets schrijft is een held...

heb ik al vernoemd dat ik binnekort een MJ tattoo laat zetten als tribute?
very nice:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

meer schaduw rond, en met de hoed op z'n hoofd die hij vasthoud...kijk er naar uit...afspraak 29 juli

man in the mirror

earth song

ongevenaarde,topklassiekers,zelfs door de man zelf,dit zijn veruit DE beste songs,wie zoiets schrijft is een held...

very nice:

meer schaduw rond, en met de hoed op z'n hoofd die hij vasthoud...kijk er naar uit...afspraak 29 juli

lees dit eerst ff: http://www.radio538.nl/web/show/id=876641/contentid=104456 voordat je hem laat zetten.

misschien een handige tip :rolleyes:

man in the mirror

earth song

very nice:

Ik wou ook altijd al een kleine tattoo. Vind die wel leuk (maar dan zonder onderschrift.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

hee

ik zoek dat filmpje waarbij hij achter het doek blijft staan voor een poosje en dan verschillende houdingen aan neemt.
ben die ff kwijt :(

cheers

Dat doet hij regelmatig op concerten. Nooit in een videoclip.

Zoek volgende sleutelwoorden op youtube:
*the way you make me feel britney spears michael jackson
*smooth criminal live (dangerous tour of history tour, kies maar)
*this place hotel bad tour
*mtv music awards 1995 michael jackson
...
Dat zijn optredens waarin hij dat doet.

Ik wou ook altijd al een kleine tattoo. Vind die wel leuk (maar dan zonder onderschrift.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Dat doet hij regelmatig op concerten. Nooit in een videoclip.

Zoek volgende sleutelwoorden op youtube:
*the way you make me feel britney spears michael jackson
*smooth criminal live (dangerous tour of history tour, kies maar)
*this place hotel bad tour
*mtv music awards 1995 michael jackson
...
Dat zijn optredens waarin hij dat doet.

Damn, die Britney zingt toch echt als een muppet! Snap niet dat die op 1 podium met MJ mag staan...

Beat it en Billy Jean

Billy Jean toch wel mijn favoriet :) Alhoewel-ie zoveel goede nrs heeft gemaakt..

Man In The Mirror

lees dit eerst ff: http://www.radio538.nl/web/show/id=876641/contentid=104456 voordat je hem laat zetten.

misschien een handige tip :rolleyes:

don't really give a crap...ik ben geen homohater. MJ was een idool voor mij,kben al van kleinsaf fan en was enorm geschokt door z'n plotse dood...dit is een manier van afscheid nemen,een soort eerbetoon...er is in mijn ogen niks "definitiever en waardiger" dan iemand vereeuwigen op je lichaam

het is anderzijds wel gemakkelijk om iemand te "beschuldigen" als die persoon er nietmeer is,het zal nooit 100% zeker zijn dat hij effectief anders geaard was,mensen vertellen gemakkelijk iets,als ze daarmee in de belangstelling kunnen komen

MJ - Licking the a**hole of a 13 year old

+ Smooth child molester

Terug
Naar boven