XXL Nutrition

Je lekkerste eiwitbron?

biefstuk of een shake met melk en whey!

Eend ook al eten we dat niet vaak omdat het duur is en daarna mijn paardenbiefstuk:D

kipfilet of steak

heilbot, tonijn, kalkoekfilet, kaas is ook lekker alleen wat vet

Kip!!!

kip!

en campina magere chocomelk :D
litertje zitten toch al 34gr proteïne in, slechts 5gr vet en is makkelijk binnen te krijgen over heel de dag.. lijkt me ook niet slecht om een shake mee te maken aangezien er ook dextrose in aanwezig is, maar dit heb'k nog niet uitgeprobeert

kip!

en campina magere chocomelk :D
litertje zitten toch al 34gr proteïne in, slechts 5gr vet en is makkelijk binnen te krijgen over heel de dag.. lijkt me ook niet slecht om een shake mee te maken aangezien er ook dextrose in aanwezig is, maar dit heb'k nog niet uitgeprobeert

En hoeveel koolhydraten??

Tuna met wat olijvonaise (hoe het ook mag heten)

tjahhh lekkste is denk ik tog wel zoute haring en makreel ik kan iengelijk niet kiesen tussen deze 2

en een pure eiwit bron kipfilet of whey benaansmaak

Lekkerste? Gebakken ei ofcourse.

Ik heb me bedacht ..de lekkerste eiwit bron vindt ik repen van Weider High proteine 40 gr proteine per reep lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Everzwijn met het pepersaus.

Steak (bloederig maar goed eetbaar, Chateaubriand) met pepersaus, icm lichte frietjes (mc donalds style) , koude appelmoes gemixt + koude stukjes perzik en als groentjes spruiten :lick: Damn ga dit nog eens klaarmaken in het weekend :D

zalmmmmm

Gerookte zalm, paling, biefstuk, koningskwark.
En een (gebakken) ei !

Terug
Naar boven