MuscleMeat

Je moet één van deze dieren vermoorden

Peiling Peiling welke kies je

• Totaal stemmers
    63
precies. Als het dan van die alpha mannetjes zijn ga je toch gewoon vechten met die haai in plaats van een klein poesje af te maken. Alpha mannetje ziet dat toch als uitdaging of ben je zwak en kies je de makkelijkste weg naar buiten ;)

• Topic Starter Topic Starter
precies. Als het dan van die alpha mannetjes zijn ga je toch gewoon vechten met die haai in plaats van een klein poesje af te maken. Alpha mannetje ziet dat toch als uitdaging of ben je zwak en kies je de makkelijkste weg naar buiten ;)

ok dan speciaal voor jou.
Welk van de 2 zou je vermoorden om te verhinderen dat je piem0l er door een onverklaarbare reden spontaan af rot:)

Ik heb zelf een kat dus kies ik voor de hond.

Shit, je bent erg origineel man, dit soort thread is nog nooit eerder langs geweest

le chaton

Waarom kan ik niet op allebei stemmen?

kat, zonder nadenken.

Wat een faaltopic.

Mwa ik denk dat ik het ook niet graag doe... maar dan toch maar de kat.

Serieus gesprek bij ons op werk in kantine:

persoon 1. GVD, was die schijt katten helemaal zat... heb een rioolbuis rechtop de grond in gegraven en er een vis in gelegd... kat liep erin heb buis eruit getrokken en grond aangestampt. (dus leven begraven :mad:)

Persoon 2. HAHAHAH, voor ik die buis eruit haal zet ik altijd nog ff de waterkoker aan en gooi ik eerst die kan leeg en stamp het gat dan lig... dat gegil man bruut... :(???:mad:

Echt ziekelijk hoe sommige zijn...

TOEVOEGING: dit was niet grappig bedoelt van hun.. dan had ik dat wel kunnen inschatten. Ken ze wel beetje , ze zijn echt gek... gewoon lompe boeren..

Terug
Naar boven