Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwa ik denk dat ik het ook niet graag doe... maar dan toch maar de kat.
Serieus gesprek bij ons op werk in kantine:
persoon 1. GVD, was die schijt katten helemaal zat... heb een rioolbuis rechtop de grond in gegraven en er een vis in gelegd... kat liep erin heb buis eruit getrokken en grond aangestampt. (dus leven begraven)
Persoon 2. HAHAHAH, voor ik die buis eruit haal zet ik altijd nog ff de waterkoker aan en gooi ik eerst die kan leeg en stamp het gat dan lig... dat gegil man bruut...
Echt ziekelijk hoe sommige zijn...
TOEVOEGING: dit was niet grappig bedoelt van hun.. dan had ik dat wel kunnen inschatten. Ken ze wel beetje , ze zijn echt gek... gewoon lompe boeren..
Mwa ik denk dat ik het ook niet graag doe... maar dan toch maar de kat.
persoon 1. GVD, was die schijt katten helemaal zat... heb een rioolbuis rechtop de grond in gegraven en er een vis in gelegd... kat liep erin heb buis eruit getrokken en grond aangestampt. (dus leven begraven)
Persoon 2. HAHAHAH, voor ik die buis eruit haal zet ik altijd nog ff de waterkoker aan en gooi ik eerst die kan leeg en stamp het gat dan lig... dat gegil man bruut...
TOEVOEGING: dit was niet grappig bedoelt van hun.. dan had ik dat wel kunnen inschatten. Ken ze wel beetje , ze zijn echt gek... gewoon lompe boeren..
Als ze dat in mijn aanwezigheid hadden verteld hadden ze mogen bidden dat ze een grapje maakten.

waarom? tenzij je van plan bent hen of hun familie traag te vermoorden zal het weinig zin hebben wat je uithaalt.
Als je ze in elkaar slaat klagen ze je gewoon aan en begraven ze daarna leuk nog wat katten.
Zeg je er iets van zonder hen in elkaar te slaan, doen ze het waarschijnlijk nog een graad erger om je de volgende keer nog harder off te pissen.
Geef je hen aan, niet genoeg bewijs![]()

je gaat er een bijdrage aan leveren.Waarom doe je er niks aan :s geef die ter***lijers gewoon aan.Mwa ik denk dat ik het ook niet graag doe... maar dan toch maar de kat.
het enige wat ze misschien niet meer zullen durven is er in het openbaar over pratenLol angelus de advocaat van het kwaad
Als je ze in elkaar slaat zullen ze de volgende keer misschien beter nadenken.

bedoel je als je hen gaat vermoorden hierover?En zo makkelijk is het niet om iemand te identificeren. Komt al snel in de doofpot zoiets. Helemaal als het om dit soort morele kwesties gaat zullen ze je snel weer laten gaan mochten ze je pakken.
gimme a break, hier in BE en NL spendeer je als middleclass whiteboy nog meer tijd achter de tralies dan een marokkaan die 5 bitches verkracht en vermoord heeft.Bewijs kun je verzamelen. Het enige wat beetje dom is om te zeggen dat je hun familie gaat uitmoorden mensen die er niks mee te maken hebben. En jezelf aanzetten tot het doen van kwaad om kwaad te vergelden gaat het kwaad niet uit de wereld helpenje gaat er een bijdrage aan leveren.

het enige wat ze misschien niet meer zullen durven is er in het openbaar over praten
bedoel je als je hen gaat vermoorden hierover?gimme a break, hier in BE en NL spendeer je als middleclass whiteboy nog meer tijd achter de tralies dan een marokkaan die 5 bitches verkracht en vermoord heeft.
zei ik dan iets over het kwaad uit de wereld te helpen? ik ben een wreker, geen weldoener![]()

niet vermoorden man. Zieke shit hier.Klinkt als onzin bravour, maar grappig is het zeker niet.
Zeker niet grappig. Maar zoals ik zei , die gasten spoorden sowieso niet.. op het werk gedragen ze zich ook al als mafkezen...
Ik kan natuurlijk niet mijn eigen collega's in elkaar rammen... (ik baan kwijt, hij lachen). Uiteraard heb ik er wat van gezegd. Maar het raakt zo iemand totaal niet, had dus weinig zin...
Je moet gewoon hopen dat hij maar wat zit te liegen... als hij het echt doet zal ik het niet moeten zien want dan zou ik wel flippen...
ga je met ze praten? net zoals de sportschooleigenaar 
Lol angelus de advocaat van het kwaad
Als je ze in elkaar slaat zullen ze de volgende keer misschien beter nadenken. En zo makkelijk is het niet om iemand te identificeren. Komt al snel in de doofpot zoiets. Helemaal als het om dit soort morele kwesties gaat zullen ze je snel weer laten gaan mochten ze je pakken. Bewijs kun je verzamelen. Het enige wat beetje dom is om te zeggen dat je hun familie gaat uitmoorden mensen die er niks mee te maken hebben. En jezelf aanzetten tot het doen van kwaad om kwaad te vergelden gaat het kwaad niet uit de wereld helpenje gaat er een bijdrage aan leveren.

Angelus heeft altijd van die mooie visies die nergens op slaan.
Laten we mensen maar voortaan gewoon hun gang gaan met alles, tenzij we hun familie uit moorden, want anders heeft het toch geen zin
Als ik merk dat iemand dieren bruut martelt dan krijgt ie gewoon klappen.
zie je dan niet in dat jij dan de enige bent die er in the long run slechter van wordt?