AndroidHealthClinic

jeans veilig laten krimpen.. hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
hoe laat je jeans veilig wat krimpen. Mijn ene nieuwe hilfiger denim broek is net ietsiepietsie te groot en zou hem graag ietsiepietsie laten krimpen. How do so safe? tell me for i misbehave. Karmatnx! :p

graag serieuze reacties aangezien ik naief ben ..

Je kan ook je benen laten groeien...

zoek liever uit hoe je die dure krengen laat verwijden :o

Koop goedkopere broeken die wel passen

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook je benen laten groeien...

ik wist dat iemand dat ging zeggen :p maar dan zou ik ook mijn buik moeten laten groeien en dat doe je niet op 1 2 3. Wil die jeans zo snel mogelijk aan :p koop wel een nieuwe als ik er niet meer in pas. Mijn benen lopen zelfs iets voor op mijn bovenlichaam en door mijn heavy work train ik mijn benen voorlopig zelfs niet meer terwijl savonds de aders uit mijn kuiten springen na het werk :o maar dat zal eerder door de hitte zijn waarin ik werk :p

Squats + deadlifts + melk.

Niet door mij.

Ik heb geen idee schat, heb je een droger? Als je je was in de droger doet en die heet zet, krimpt het altijd wel wat.

Maar als je je jeans dan weer gaat dragen wordt-ie vanzelf weer wat wijder... :o Denk niet dat er een oplosing is, behalve je jeans gewoon ruilen? :rolleyes:

Niet door mij.

Ik heb geen idee schat, heb je een droger? Als je je was in de droger doet en die heet zet, krimpt het altijd wel wat.

Maar als je je jeans dan weer gaat dragen wordt-ie vanzelf weer wat wijder... :o Denk niet dat er een oplosing is, behalve je jeans gewoon ruilen? :rolleyes:

heb er het etiket al van gedaan en andere aanhangels :s
dat wordt dan maar nog wat in de kast laten liggen tot ik 5 kg meer weeg :(

Ja dat is stom van je maar je zou het toch gewoon kunnen proberen?

ja maar die komt uit de brooklyn in antwerpen en eer ik daar terug naartoe kan gaan ... deze week wordt zelfs overwerken op zaterdag :( en wie weet is die maat dan ook al weg. Het is een mooie broek. Hij zal me ooit wel passen :p

Een kous in je broek steken:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven