djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier issie best nice... ipv dat getroll, hij zou meer van dit soort video's moeten posten...
goeie vid van hem. juist 1 ding, hij kapt bevroren kip gewoon zo in de oven. dat is volgens mij juist de beste manier om salmonella te krijgen...
Kan je dat toelichten? Ik doe het al jaren zo. Zolang de kip van binnen heet genoeg is, zijn de bacteriën toch gewoon dood?
Ik gooi bevroren kipfilets 40 minuten in de oven op 200° C, de binnenkant is dan ook echt gloeiend heet.
als de binnenkant gloeiend heet is, is het wel goed. maar vaak is de binnenkant onvoldoende gebakken terwijl de buitenkant heel warm/verbrand is en merk je niet dat de binnenkant nog 'rauw' is.

er zit aardig wat meer massa op dan wat jij hebt dus stil.
verder vind ik het ook een goede verandering en als het goed is komt vandaag de video: 15 days out online en gaan we zien of hij zich blijft gedragen haha.
In zn laatste video weegt ie 200lbs. Niet bepaald ecto.. Ik mag die gast totaal niet maar een 11e plek op de olympia physique klinkt een stuk beter dan een 4e plek in een D klasse op de flexcup![]()