AndroidHealthClinic

Jeff Seid updates topic

Nieuw
FhSDe74.gif

totaal niet nieuw

Ik vind het echt niks die gozer. Aandachtsgeil..Loopt echt langs zijn schoenen.

echt geen fan van deze jeff
hij denkt echt dat hij de wereld met 1 hand draaiende houd beetje cristiano r type love it or hate it

haters zijn fan

nou de meeste fans van hem zijn dunne ecto's die net trainen en hem aanbidden alsof ze instant gay geworden zijn..

Het is voor mij zeker een streef lichaam. Maar dat gedrag is gewoon hatelijk.

Hier issie best nice... ipv dat getroll, hij zou meer van dit soort video's moeten posten...

toch blijft het een irritante ecto :D

toch blijft het een irritante ecto :D

er zit aardig wat meer massa op dan wat jij hebt dus stil.

verder vind ik het ook een goede verandering en als het goed is komt vandaag de video: 15 days out online en gaan we zien of hij zich blijft gedragen haha.

goeie vid van hem. juist 1 ding, hij kapt bevroren kip gewoon zo in de oven. dat is volgens mij juist de beste manier om salmonella te krijgen...
ook het feit dat hij bevroren kip kruidt, dat brengt echt niets op :p

voor de rest mag ik hem wel op deze vids

goeie vid van hem. juist 1 ding, hij kapt bevroren kip gewoon zo in de oven. dat is volgens mij juist de beste manier om salmonella te krijgen...

Kan je dat toelichten? Ik doe het al jaren zo. Zolang de kip van binnen heet genoeg is, zijn de bacteriën toch gewoon dood?
Ik gooi bevroren kipfilets 40 minuten in de oven op 200° C, de binnenkant is dan ook echt gloeiend heet.

Laatst bewerkt:
Kan je dat toelichten? Ik doe het al jaren zo. Zolang de kip van binnen heet genoeg is, zijn de bacteriën toch gewoon dood?
Ik gooi bevroren kipfilets 40 minuten in de oven op 200° C, de binnenkant is dan ook echt gloeiend heet.

als de binnenkant gloeiend heet is, is het wel goed. maar vaak is de binnenkant onvoldoende gebakken terwijl de buitenkant heel warm/verbrand is en merk je niet dat de binnenkant nog 'rauw' is.

als de binnenkant gloeiend heet is, is het wel goed. maar vaak is de binnenkant onvoldoende gebakken terwijl de buitenkant heel warm/verbrand is en merk je niet dat de binnenkant nog 'rauw' is.

Ja wanneer je bevroren kip in de pan bakt heb je dat erg snel, maar in de oven lijkt het altijd goed te gaan. :cool:

er zit aardig wat meer massa op dan wat jij hebt dus stil.

verder vind ik het ook een goede verandering en als het goed is komt vandaag de video: 15 days out online en gaan we zien of hij zich blijft gedragen haha.

Orlly ?

In zn laatste video weegt ie 200lbs. Niet bepaald ecto.. Ik mag die gast totaal niet maar een 11e plek op de olympia physique klinkt een stuk beter dan een 4e plek in een D klasse op de flexcup :o

Voor 16 days out ziet hij er nog niet super shredded uit eigenlijk, vind hem ook een stuk minder buff ogen. Lijkt er totaal niet op dat hij nu aan de juice zit imo.

In zn laatste video weegt ie 200lbs. Niet bepaald ecto.. Ik mag die gast totaal niet maar een 11e plek op de olympia physique klinkt een stuk beter dan een 4e plek in een D klasse op de flexcup :o

ga nou niet haten ... deze arro debiel zit aan de AAS ik heb nog niks aangeraakt

Terug
Naar boven