- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
ga nou niet haten ... deze arro debiel zit aan de AAS ik heb nog niks aangeraakt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga nou niet haten ... deze arro debiel zit aan de AAS ik heb nog niks aangeraakt

HAHAHAHAHAHA deze guyga nou niet haten ... deze arro debiel zit aan de AAS ik heb nog niks aangeraakt

Gruwelijk fysiek, maar meneer moet niet doen alsof hij nog nooit iets heeft aangeraakt om vervolgens andere af te kraken.Wel sick fysiek, dat kunnen we niet ontkennen, maar om te gaan zeggen dat je zelf niet aan de aas hebt gezeten![]()
wel sick fysiek, dat kunnen we niet ontkennen, maar om te gaan zeggen dat je zelf niet aan de aas hebt gezeten![]()
Barryy je ouders zullen je vast nog geloven maar wij weten echt wel beter![]()
Eerste foto lijkt hij sowieso het beste op te staan, hij is wel ook de enige die er een meer 'aesthetic' side pose doet. Ook staat hij hier in het beste licht lijkt me. Op basis van de rugfoto zou ik hem maar op plaats 4 zetten. Hij lijkt het droogste te staan, maar er zit weinig symmetrie in zijn rug tov de anderen.
De plaatsing is correct op basis van andere foto's die ik heb gezien.
Hij zal uiteraard ook geen foto's posten waar de rest beter opstaat dan hem.