MuscleMeat

Jeff Seid updates topic

Wat een afgunst, wat hij bereikt heeft op zijn leeftijd zie ik hier niemand na doen. Die pro card heeft die zeker ook gekregen zonder daar iets voor gedaan te hebben gehad. Gister wat nieuwe foto's van hem gezien en hij heeft zeker een fysiek wat volledig in balans is!

Corruptie is overal te vinden, er van uit gaan dat het in dat circuit niet gebeurt is ignorant.. Soms lijkt het alsof degene die (buiten hun fysiek om) zijn glutes het verst spreid, weten welke d*ck hij/zij moet zuigen, en hier en daar een envelopje onder een deur door schuiven het verst komen..

Ik denk niet dat Seid in de top 6 komt.. Ik weet niet of je de concurrentie zoals Steve Cook recent hebt gezien in aanloop naar de Olympia, maar die zijn echt van een heel ander niveau.. Seid is natuurlijk jong, maar dat excuus kan hij niet voor altijd blijven gebruiken ;) Daarnaast vind ik bijvoorbeeld Cook een veel beter charisma hebben, en dat straalt hij ook uit op het podium. En hij doet ook veel meer voor zijn community (gaat natuurlijk aan de eind van de dag ook vooral om $$$), zijn trainingsfilmpjes zijn ook nog eens erg motiverend vind ik. Beter dan die constant flexende en getuite lippen Jeff Seid in zijn video's :roflol:

10666203_442275192577161_1385405041_n.jpg

10666122_284697288404607_2038388476_n.jpg

Srs, wat is dat voor een training van die gast :roflol:

Denk niet dat Jeff kan opboksen tegen Steve Cook, Sadik Hadzovic, etc.
Check Sadik dan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Denk niet dat Jeff kan opboksen tegen Steve Cook, Sadik Hadzovic, etc.
Check Sadik dan:

maar bij de MAP gaat het imo niet om massa maar om verhoudingen, zo heeft Sadik naar mijn mening veelste grote schouders in vergelijking met zijn killer smalle taille, maar ik zie Jeff zeker niet winnen ;)

Die Sadik is ook niet eens zo groot als je zo kijkt. Wel goed droog ofc...

Dat gaat echt wel anders zijn als je naast hem staat. Het is al groot genoeg.

Vertekend flink. De vormen en hardheid is er. Armen zijn 43 ong schat ik.

Height: 5 11
Weight: 184 lbs.
Chest: 46
Waist: 30
Arms: 18

7 april 2012 @ [Link niet meer beschikbaar].

Toen al 18" armen, dus dat is (18x2,54) 45,72 cm. Zullen nu minstens gelijk zijn, dus je schatting zat in de buurt ^_^. Lichaamslengte 5'11" is afgerond 1,80 m, dus hij is wel redelijk groot hoor.

Jeremy Buendia moet het worden dit jaar, anders gooi ik me laptop door het raam :rolleyes:

w1wfer.jpg

Die Jeff Sad wordt evht wel gedwarft door deze andere gasten hier gepost. Zijn minimaal 5x zo groot.

P.s. John Doe = homo

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

En waarom zijn al die mans physique gasten ook ineens allemaal personal trainer op youtube?

Ze moeten allemaal centje bij verdienen natuurlijk.

Terug
Naar boven