djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat een afgunst, wat hij bereikt heeft op zijn leeftijd zie ik hier niemand na doen. Die pro card heeft die zeker ook gekregen zonder daar iets voor gedaan te hebben gehad. Gister wat nieuwe foto's van hem gezien en hij heeft zeker een fysiek wat volledig in balans is!
Corruptie is overal te vinden, er van uit gaan dat het in dat circuit niet gebeurt is ignorant.. Soms lijkt het alsof degene die (buiten hun fysiek om) zijn glutes het verst spreid, weten welke d*ck hij/zij moet zuigen, en hier en daar een envelopje onder een deur door schuiven het verst komen..
Ik denk niet dat Seid in de top 6 komt.. Ik weet niet of je de concurrentie zoals Steve Cook recent hebt gezien in aanloop naar de Olympia, maar die zijn echt van een heel ander niveau.. Seid is natuurlijk jong, maar dat excuus kan hij niet voor altijd blijven gebruiken
Daarnaast vind ik bijvoorbeeld Cook een veel beter charisma hebben, en dat straalt hij ook uit op het podium. En hij doet ook veel meer voor zijn community (gaat natuurlijk aan de eind van de dag ook vooral om $$$), zijn trainingsfilmpjes zijn ook nog eens erg motiverend vind ik. Beter dan die constant flexende en getuite lippen Jeff Seid in zijn video's