XXL Nutrition

Jeff Seid updates topic

wat boeit het nu dat hij "liegt" ..... het feit dat hij een topic heeft op dit forum zegt in feite alles, hij heeft gewonnen.. en ik ben zeker dat hij geen slaap verliest over onze mening :)

Je hoort hier ook maar heel weinig mensen zeggen dat hij geen brute fysiek heeft voor zijn leeftijd. En als je bedoelt dat hij er geld mee verdient en wij niet, ja dan heeft hij inderdaad 'gewonnen', wilt niet zeggen dat ik met hem van leven zou willen ruilen. Het enige dat gezegd wordt is dat je je geloofwaardigheid verliest bij mensen die serieus trainen, wanneer je niet alleen je AAS-gebruik ontkent, maar het ook nog cheaten noemt.

wat boeit het nu dat hij "liegt" ..... het feit dat hij een topic heeft op dit forum zegt in feite alles, hij heeft gewonnen.. en ik ben zeker dat hij geen slaap verliest over onze mening :)

Inderdaad. Wat boeit het nou dat hij andere lifters adviseert om op een 1800 calorieën per dag cut te gaan, hij doet toch niemand kwaad? Als wat hij doet winnen is dan heb ik veel meer respect voor de losers.

Mensen die te lui zijn om zelfstandig onderzoek te doen en blindelings het advies volgen van een "celebrity" verdienen in mijn ogen toch niet beter.... met zo'n mentaliteit geraak je er toch niet, of je het nu correct doet of niet.

ik heb gewoon respect voor zijn inzicht om geld te verdienen op de rug van idioten die graag fabeltjes worden wijsgemaakt, diep vanbinnen weten ze heus ook wel dat het niet klopt wat hij zegt (gezond verstand) maar dat is wat ze willen horen, ze leven in de Matrix by choice :)

het duurt welgeteld 6 seconden om in google.com in te drukken "on howmany cals should I cut"

Mensen die te lui zijn om zelfstandig onderzoek te doen en blindelings het advies volgen van een "celebrity" verdienen in mijn ogen toch niet beter.... met zo'n mentaliteit geraak je er toch niet, of je het nu correct doet of niet.

ik heb gewoon respect voor zijn inzicht om geld te verdienen op de rug van idioten die graag fabeltjes worden wijsgemaakt, diep vanbinnen weten ze heus ook wel dat het niet klopt wat hij zegt (gezond verstand) maar dat is wat ze willen horen, ze leven in de Matrix by choice :)

het duurt welgeteld 6 seconden om in google.com in te drukken "on howmany cals should I cut"

Als je als 'celebrity' mensen die niet beter weten met opzet bagger advies geeft, dan ben je pas echt dieptriest.. Ik hoop voor hem dat hij zelf gewoon niet beter weet omdat hij een coach heeft die voor hem alles bepaalt, anders ben je echt zielig. Iemand zoals hij die toch een voorbeeld is voor veel jongeren, zou net correct en goed advies moeten geven, ipv ze iets wijs te maken. Dankzij dit soort uitspraken hoor je ook zo ongelofelijk veel bullshit in de fitness..

tumblr_mxh4de7jd41t0vx74o1_500.jpg

;)

Wel mooie avatar heb je. Dat had net zo goed Jeff Seid kunnen zijn i.p.v. Christian Bale. Volgens mij kijkt hij tijdens de coïtus ook alleen maar in de spiegel..

ik bewonder jullie medeleven met de kudde :)

en onze vriend jeffrey seid is heus niet de enige bodybuilder / fitness guru / merendeel DBB forum members die verliefd is op zichzelf ;)

ik heb ook een leuke afbeelding!

tumblr_ls5tmxSUDS1qlw602o1_500.jpg

ik bewonder jullie medeleven met de kudde :)

en onze vriend jeffrey seid is heus niet de enige bodybuilder / fitness guru / merendeel DBB forum members die verliefd is op zichzelf ;)

ik heb ook een leuke afbeelding!

Ik had het enkel over het feit dat hij al dan niet met opzet bagger advies geeft, en hoe belachelijk ik dat vind. Het zal mij daarbij een zorg zijn of hij al dan niet een hoog zelfbeeld heeft, want daar is helemaal niks mis mee.

jaja eat Clen Tren hard ik vind het weer zo'n Zyzz persoon

ik snap die vergelijkingen met die zyzz niet. Deze gast doet mee aan de mr O, weliswaar de beachboy klasse, maar hij is toch competitief bezig & die andere mongo zat naar het beeld dat ik er van heb, meer op festivals dope te score dus wat is het vergelijk, buiten dat ze allebei wel een goeie fysiek hebben?

ik snap die vergelijkingen met die zyzz niet. Deze gast doet mee aan de mr O, weliswaar de beachboy klasse, maar hij is toch competitief bezig & die andere mongo zat naar het beeld dat ik er van heb, meer op festivals dope te score dus wat is het vergelijk, buiten dat ze allebei wel een goeie fysiek hebben?

Dat die Jeff een beetje de nieuwe Zyzz wilt uithangen. Hij is idd competitief bezig, maar daarbij maakt hij ook filmpjes zoals die in m'n spoiler vanaf 4:50. Ik ben zelf al geen grote fan van zyzz, en dit is gewoon nog eens precies hetzelfde gedrag :o

Om eerlijk te zijn, ik wou dat ik zulk zelfvertrouwen had haha.

wat een maffie

Ik vind ze daar allebei niet zo heel goed uitzien eigenlijk

Die deadlifts, snap city.. Jeff's kop ziet er wel een beetje bloated uit :roflol:

ik vind dat Jeff duidelijk een PAK minder massa heeft hier.. nog altijd ripped as **** maar toch veel minder vol

voor de rest was de video 10 minuten te lang, heleboel gezeik en rondgewandel op camera waar niemand iets aan heeft

ik bedacht me ook bij het bekijken hoe akward het moet zijn op zo'n fitness video set... het flexen enzo in de spiegel met de ecto cameramannen etc.... zij moeten toch denken "what the **** ben ik hier aan het filmen" haha

normaal zitten er op die fotos ook een shitload aan filters. Daardoor kan iemand een stuk groter en droger lijken dan die in werkelijkheid is.

Terug
Naar boven