MuscleMeat

Contest Log Jeppe : Light days? What's that...some kind of tampon!?

• Topic Starter Topic Starter
euh zal nu iets van 5.5 jaar zijn...wedstrijd..ja mss wel ;)

Je MOET anders geen supplementen meer voor jou hehehe

Behoorlijke borst workout Jeppe...:D Wat een gewichten:fire:

inderdaad heftige gewichten jeppe, vooral op de fly`s!

Damm net heftige benentraining achter de rug, kapotgezweet!

Begonnen met leg extensions superset met lying leg curls, beide super hoog in reps en puur op contractie. Benen volledig verzuurd na de eerste oefening al :p

Dan naar de losse squat gegaan, setjes gedaan meteen gevolgd door front squats in de smith, stuk of 4 van elk gedaan.

Daarna de hack squat breed ook in superset met de horizontale leg press, abnormale pomp nu, stappen is onmogelijk :D

Dan toch maar dumbbells vastgepakt en buiten op de parking walking lunges gaan doen voor 3 setjes...

Afgemaakt met super gay ( adductor ) oefening voor de binnenkant van mijn benen wat meer dikte te geven, wel zalig gevoel...moest als pinguin stappen omdat men benen volledig tegen elkaar schuurde!

fini!

Ik word al moe als ik alleen nog maar je training lees :D!

tjeeeee gast wat een training lekker bezig hoor!

extreem da!

Jeppe, ik kan me vergissen, maar jij trainde toch hamstrings met rug? En quads samen met kuiten? Of heb je je schema omgegooid? Lekkere training iig weer!:D

Beetje op gevoel. Had dinsdag hams met rug gedaan...maar had toch zin om gisteren nog een oefeningetje hams mee te pakken. Was dan zo kapot at kuiten toch niets zouden worden dus doe ik die vandaag.

Man, man...heftige benen shit! Blij dat er geen gewichten bij staan anders was ik vanavond huilend thuis gebleven:rolleyes:

Lekker bezig!

Jeej, wat een training! Als ik dat zou na doen, dan scheuren me quads af man!! Hahaha echt bizar. Maar wat wil je met dat fysiek!

Met flash getrokken, dus valt wat tegen...maar zelf wel tevreden als ik vergelijk waar ik wou verbeteren ;)

ezj3v8.jpg

haha lekkere V man...ziet er super uit :bow:

waar wil je trouwens op uit komen...gewicht en vetp? je zou toch eerst nog voor wat massa gaan?

Laatst bewerkt:
Ben momenteel idd (tijdelijk) niet meer aan het cutten ;) Ik wil naar de 3-4%...binnenkort :D

Mooie V shape Jeppe.
Keep up the good work!!!

Bruut hoor Jeppe! Dat gaat er ziek uitzien op 4%, haha!

Terug
Naar boven