XXL Nutrition

Jerk off pics

Bruut!

Weer een tevreden chocomelk drinker.. We moeten ooit is een bedankbriefje schrijven.

Brutaal. Zou graag ook eens wat FB-pics zien. Als je terug fatsoenlijk kunt Squatten, zal je inderdaad zo op de 90 zitten.

****ing dikke rug man.. echt nice.

Hehe ik heb je welleens gezien bij bijsterbosch,je bent echt een beest!
Voorbeeld fysiek voor mij,echt super om te zien!

Zit je nog bij bijsterbosch trouwens?

Super fysiek en dat op die leeftijd:eek:

Echt fokking nice ouwe

• Topic Starter Topic Starter
Brutaal. Zou graag ook eens wat FB-pics zien. Als je terug fatsoenlijk kunt Squatten, zal je inderdaad zo op de 90 zitten.

Ik squat nu thuis met 60kg 10x full zonder problemen, en dan ga ik rond de 6-10 sets zitten zodat ze weer gewend raken aan wat werkcapaciteit. Mijn rechterknie is mijn grootste probleem, links lijkt zo goed als hersteld.

Hehe ik heb je welleens gezien bij bijsterbosch,je bent echt een beest!
Voorbeeld fysiek voor mij,echt super om te zien!

Zit je nog bij bijsterbosch trouwens?

Hehe Thanx! Jaa ik train nog steeds bij bijsterbosch, meestal s'avonds rond half negen:D

Bruut man! Hoe staat het met je front?:)

erg goed dikke rug!!!

Bruut man! Hoe staat het met je front?:)

Ook wel goed, Als ik een minpunt moet benoemen is het mijn borst, heb door de relatief brede bouw in mijn schouders moeite om de borst goed vol te krijgen. Armen is ook een sterk punt, buik daarentegen weer iets minder.

Wat heb je aan je knie dat je zo lang niet meer hebt kunnen Squatten?

Ook wel goed, Als ik een minpunt moet benoemen is het mijn borst, heb door de relatief brede bouw in mijn schouders moeite om de borst goed vol te krijgen. Armen is ook een sterk punt, buik daarentegen weer iets minder.

Komen/zijn daar nog pics van? (front) :D

Peesontsteking(chronisch), een soort van jumpersknee.

2rzcklx.jpg

:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na al het blessureleed ben ik ook van mijn geloof afgestapt.

55-? hoe lang train je al dan?

Terug
Naar boven