MuscleMeat

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Happy newyear Jerns!
Hoop dat 't dit jaar eindelijk helemaal goed zal gaan met je schouder en andere blessures.

Dat hoop ik ook van harte voor jou Cynthia!
Die knietjes enz. moeten ze zich nu maar eens gaan gedragen ;)
 
:roflol:


Jij ook Lenny! Ik wens je een boel spiergroei voor 2010 :)

Is dat zo gek ? ik praat altijd tegen m'n barbell. Neem iemand in gedachte waar ik een hekel aan heb, zet m'n muziek wat harder en geef vervolgens alles :). Ziet er soms best vreemd uit in een fitness centre.
 
Is dat zo gek ? ik praat altijd tegen m'n barbell. Neem iemand in gedachte waar ik een hekel aan heb, zet m'n muziek wat harder en geef vervolgens alles :). Ziet er soms best vreemd uit in een fitness centre.

Ik hoorde laatst dat ze proeven hadden gedaan met concentreren op de spier die je traint, of op de dumbbell/barbell. Schijnt dus dat je meer hypertrofie hebt wanneer je je op de spier concentreerd :eyebrow:

---------- Toegevoegd om 23:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------


Trainen met blessures is ook :cool:
We gaan er gewoon voor dit jaar!
 
Nog eeeeen heeeeel gezond&gelukkig&sportief&blessurevrij jaar voor je gewenst :D met veel lekker eten & tegelijktijd een goed doelbehalend jaar ;).
 
Nog eeeeen heeeeel gezond&gelukkig&sportief&blessurevrij jaar voor je gewenst :D met veel lekker eten & tegelijktijd een goed doelbehalend jaar ;).

Daar teken ik voor meid, dat we dat maar met z'n allen mogen krijgen :)
Dat eten klinkt helemaal top :D, ben gisteren weer braaf met keto begonnen.


Hoe gaat het eigenlijk met jouw schouder?
 
Ola Jerney, hoest met de babybarbell :p

Hoe gaat je keto?
 
Ola Jerney, hoest met de babybarbell :p

Hoe gaat je keto?

:thumbs: :D



had op dag zes wat probleempjes :o .... hierdoor zijn er vandaag wat carbs mee naar binnen geglipt, was blijkbaar even nodig ;)
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik doe wel alsof ik uitgenodigd ben op je verjaardag want dan mag ik mee junken.:p
 
Oeh! Niet-jarig-wel-junk? Ikke meedoen! :p
 
Gezellig dames! :)

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------



Alles wat Tom Venuto verboden heeft :D

Mooi, dan stap ik nu nog in de auto! Tot straks! :p
 
Hahaha, nou dan kom ik ook!
En dan eu... ben ik morgen jarig! En komen jullie naar mij!
Wie is dit weekend jarig?
:D
 
ls jullie dat doen ..... :( dan zijn jullie nog niet jarig
 
Back
Naar boven