Fitness Seller

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Als jij je bij deze verhoudingen beter voelt zou ik het ook doen :)
Persoonlijk zit ik altijd liever op meer eiwit en mede daardoor zit ik vaak te hoog in vet, vandaar dat ik maar weer keto probeer.
Ik stopte er nl altijd te snel mee om te kijken welk resultaat ik erbij had.

Zo heeft iedereen zijn persoonlijke voorkeur :)
Ik hoop dat je er nu lang genoeg mee door kan gaan en je het trekt.
Je kan er namelijk wel goede resultaten mee boeken.
Succes!
 
Wat eet je zo al nu je met keto bent begonnen?En ja,het lijkt wel of de de negroide mensen vaak wat taaier zijn:p.

Ja echt he, sterke genen waarschijnlijk!

Ik heb me eigenlijk pas za. goed ingelezen, je moet dus 65% vet eten en maar 35% eiwit.
Dat ben ik totaal niet gewend... ik zat meestal op 140/150gr eiwit en moet dus nu gewoon berekenen hoe ik meer vet binnenkrijg :roflol:

Eet nu opeens gehaktballen en kip met vel, hele eieren, mayo, veel noten, pindakaas etc., gek hoor.
Ik weet het niet in bf% maar vanaf afgelopen woensdag is er al een kilo weg.
Natuurlijk veel vocht omdat je geen carbs meer eet maar het ziet er goed uit in de spiegel :)
Nu kan ik op mijn werk zometeen gewoon een stukje brie nemen, het moet niet gekker worden :roflol:

Ik wil wel tijdens de refeed heel laag in mijn vetinname gaan zitten om het resultaat niet te verknoeien!

Zo heeft iedereen zijn persoonlijke voorkeur :)
Ik hoop dat je er nu lang genoeg mee door kan gaan en je het trekt.
Je kan er namelijk wel goede resultaten mee boeken.
Succes!

Dankjewel meid!
Tot nu toe voel ik me goed maar ik doe geen cardio meer op een hele hoge intensiteit.
Ik ben ook echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, ik hou je op de hoogte :)

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Kleine update over afgelopen wo.
naar aanleiding van mijn tweede sessie bij de manuele therapeut > :cheer::rocknana::lifter:::wl::rocker: :banana:


Bewegingsuitslag arm is al op 10cm na ok, doet veel minder pijn in uitersten en
helemaal niet meer in rust :cool:

Nu geleidelijk aan mijn kracht/spiermassa weer opbouwen dan ben ik weer helemaal de oude!

Volgende afspraak staat gepland voor eind september, ik verwacht dat ik
daarna totaal gerepareerd ben. Ik zou best 1 jaarlijkse revisiebehandeling :D
willen krijgen zo goed vind hem.
 
Ja echt he, sterke genen waarschijnlijk!

Ik heb me eigenlijk pas za. goed ingelezen, je moet dus 65% vet eten en maar 35% eiwit.
Dat ben ik totaal niet gewend... ik zat meestal op 140/150gr eiwit en moet dus nu gewoon berekenen hoe ik meer vet binnenkrijg :roflol:

Eet nu opeens gehaktballen en kip met vel, hele eieren, mayo, veel noten, pindakaas etc., gek hoor.
Ik weet het niet in bf% maar vanaf afgelopen woensdag is er al een kilo weg.
Natuurlijk veel vocht omdat je geen carbs meer eet maar het ziet er goed uit in de spiegel :)
Nu kan ik op mijn werk zometeen gewoon een stukje brie nemen, het moet niet gekker worden :roflol:

Klinkt ideaal.Misschien een beker olijfolie :p.

Heb er ook over na gedacht,maar ik denk alleen wel dat ik me er 'vies' van ga voelen:o.
 
Klinkt ideaal.Misschien een beker olijfolie :p.

Heb er ook over na gedacht,maar ik denk alleen wel dat ik me er 'vies' van ga voelen:o.

Ik begrijp wat je bedoeld :roflol: maar dat valt reuze mee als je broek steeds wijder gaat zitten!
Toch sla ik die beker olijfolie maar even over ;)
 
Zweet je trouwens niet sneller of meer?
 
Zweet je trouwens niet sneller of meer?

Nee, daar heb ik helemaal geen last van, maar ja, ben nogal koudbloedig :D,
niet te verwarren met koelbloedig ;)
 
Zonder marinade lijkt het me trouwens niet te eten.Lastig dus:p.
 
Op hoeveel gram koolhydraten zit je ongeveer per dag ? Probeer je deze laag te houden ( < 30) of compleet te elimineren ?
 
Op hoeveel gram koolhydraten zit je ongeveer per dag ? Probeer je deze laag te houden ( < 30) of compleet te elimineren ?

Ik zit op zo'n 10 tot 15gr want ik eet wel groente en een eetlepel pindakaas of een paar nootjes.
Een shake bevat ook nog zo'n 4gr carbs dus ik ontkom er niet aan om wat carbs binnen te krijgen.
 
:rolleyes: Ik wil geen spelbreker zijn maar hoelang moet je zoveel vet eten. Als ik zo lees lijkt het wel dat montiac van vroeger. Kan toch niet goed voor je hart zijn???
En als je afvalt hou je dan wel je vetpercentage bij.???
 
Dankjewel meid!
Tot nu toe voel ik me goed maar ik doe geen cardio meer op een hele hoge intensiteit.
Ik ben ook echt benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, ik hou je op de hoogte :)

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Kleine update over afgelopen wo.
naar aanleiding van mijn tweede sessie bij de manuele therapeut > :cheer::rocknana::lifter:::wl::rocker: :banana:


Bewegingsuitslag arm is al op 10cm na ok, doet veel minder pijn in uitersten en
helemaal niet meer in rust :cool:

Nu geleidelijk aan mijn kracht/spiermassa weer opbouwen dan ben ik weer helemaal de oude!

Volgende afspraak staat gepland voor eind september, ik verwacht dat ik
daarna totaal gerepareerd ben. Ik zou best 1 jaarlijkse revisiebehandeling :D
willen krijgen zo goed vind hem.

Cardio op hoge intensiteit wordt afgeraden bij keto.
Eigenlijk cardio helemaal, maar ik weet dat er mensen zijn die er cardio bij doen. Ik ben benieuwd :D

JEEEEEEJ geweldig dat het zo goed gaat bij de manuele therapeut.
Ik gun het jou zo erg dat je van die blessure af komt.
 
:rolleyes: Ik wil geen spelbreker zijn maar hoelang moet je zoveel vet eten. Als ik zo lees lijkt het wel dat montiac van vroeger. Kan toch niet goed voor je hart zijn???
En als je afvalt hou je dan wel je vetpercentage bij.???
Zolang deze onverzadigd zijn valt het wel mee.
 
Bevalt het keto dieet een beetje, krijg ook wel zin in vet eten als ik dit lees, eet zelf nog steeds die droge zooi :eek::o
 
:rolleyes: Ik wil geen spelbreker zijn maar hoelang moet je zoveel vet eten. Als ik zo lees lijkt het wel dat montiac van vroeger. Kan toch niet goed voor je hart zijn???
En als je afvalt hou je dan wel je vetpercentage bij.???

Hier vind je hoe het werkt, het is net even anders dan het reguliere Atkins dieet:
[Link niet meer beschikbaar]

Hi mem, kwam ff bijlezen ;)

Gezellig! Ben je weer een beetje bijgelezen :)

Cardio op hoge intensiteit wordt afgeraden bij keto.
Eigenlijk cardio helemaal, maar ik weet dat er mensen zijn die er cardio bij doen. Ik ben benieuwd :D

JEEEEEEJ geweldig dat het zo goed gaat bij de manuele therapeut.
Ik gun het jou zo erg dat je van die blessure af komt.

Ik doe ook geen hoge intensiteit cardio meer hoor, maar wel crosstrainer op level 3 tot 5 kalm. Voel me er nu wel beter bij dan de vorige keren dat ik ermee begon. Waarschijnlijk at ik toen teveel eiwit en veel te weing vet.


Ja, Peet! Ik kan je ook niet zeggen hoe blij ik ben met die man. 1,5 jaar loop
ik te etteren bij fysio en orthopeed en hij heeft me al meer geholpen bij 2 behandelingen dan zij tesamen.......:cheer:



Zolang deze onverzadigd zijn valt het wel mee.

Ja, en ze worden natuurlijk voor de energieverbranding gebruikt, plus het feit dat je onder onderhoud eet en dus niets opslaat.

Bevalt het keto dieet een beetje, krijg ook wel zin in vet eten als ik dit lees, eet zelf nog steeds die droge zooi :eek::o

Nog wel Cecile maar voor jou werkt het wel prima wat je eet!
Ik ga mijn eerste refeed pas 2wkn na de startdatum beginnen, dat is volgende week dinsdag.

Ik houd je op de hoogte!

Ik heb gisteren voor het eerst in 4 jaar ofzo een stukje brie en een stukje leverworst gegeten :roflol:
 
Back
Naar boven