AndroidHealthClinic

Jerry Koolhoven wedstrijd pics

denk wel een vb voor iedereen hier!, voor mij wel idg!!!!

exarchos zei:
denk wel een vb voor iedereen hier!, voor mij wel idg!!!!

dank je wel leuk om te horen dat er nog mensen zijn die de sport waarderen en weten wat ervoor nodig is. Kzal ook de vragen die mij gesteld worden zoveel mogelijk proberen te beantworden

'der Köning unter der Bieren'

Koolhoven zei:
eh zou het eerlijk gezegt niet weten doe nooit aan deadliften

Hoezo niet? Ik dacht dat dat 'der Köning unter der Bieren', uhm ik bedoel 'de koning onder de rugoefeningen' was?

boogie zei:
Hoezo niet? Ik dacht dat dat 'der Köning unter der Bieren', uhm ik bedoel 'de koning onder de rugoefeningen' was?

Met deadliften kun je niet alleen je rug isoleren. Ik zeg niet dat het een slechte oefening is maar ik vind dat er een hoop betere zijn. Ik heb zeker al 2 jaar niet meer aan deadliften gedaan en mijn rug is er niet bepaald op achteruitgegaan al zeg ik hetzelf. Verder train ik vrij geregelt met zeer grote jongens en geen van hen doet nog aan deadliften

Koolhoven zei:
Met deadliften kun je niet alleen je rug isoleren. Ik zeg niet dat het een slechte oefening is maar ik vind dat er een hoop betere zijn. Ik heb zeker al 2 jaar niet meer aan deadliften gedaan en mijn rug is er niet bepaald op achteruitgegaan al zeg ik hetzelf. Verder train ik vrij geregelt met zeer grote jongens en geen van hen doet nog aan deadliften

Nou breekt mijn klomp!!! :) Is het mogelijk zo'n monster te kweken zonder een wekelijkse portie moordende deadlifts?!?!?!

Het kan niet gekker worden....

Ieder zijn eigen ding. Kijk ook eens naar bv Ronnie Coleman.

Johny zei:

Er zij geen twee mensen op deze aardbol hetzelfde. En iedere atleet kan weer anders op een bepaalde oefening reageren. Het is een kwestie van tijd en ervaring om uit te zoeken wat het beste voor jezelf werkt

Johny zei:

ronnie is nog weer een stukje anders als jerry he..

gebruikt veel en veel zwaarder etc...

Maar weet je wat het is met de deadlift..

het is een superoefening maar hij pakt zoveel spiergroepen dat hij je herstelvermorgen enorm aantast..

Koolhoven zei:
Er zij geen twee mensen op deze aardbol hetzelfde. En iedere atleet kan weer anders op een bepaalde oefening reageren. Het is een kwestie van tijd en ervaring om uit te zoeken wat het beste voor jezelf werkt

welke oefeningen pak jij dan voor je onderrug?

Groet

Levrone@

Hmmmz deadlift doe ik niet zoals de standaard vorm voor de onderrug omdat ik daarvoor de seated row (of andere roeioefening) prefereer.

In plaats daarvan heb ik een aangepaste vorm, die meer de hamstrings aanpakt. De Roemeense DL (straight-back stiff-legged DL) en varieer ook wel met de gewone stiff-legged DL. Dan kan ik wel op 1 dag zowel de seated cable row en RDL combineren.

Doe 'm altijd als ik voor me zelf benen train, maar ja.. ik wil niet groot worden, hooguit PLers nadoen.
Doelstelling van echte (zeker de professionele) BBer is anders.
Espi

Wow! Top fysiek man! :thumb:

Dit, plus je normale houding en infoverstrekkende posts maken je een aanwinst voor dit board!

Top dus!

Echt heel goed!!
Maaruh Jerry om maar met de deur in huis te vallen, hoe ziet jou eetschema eruit?!!

He dude

Ziet er bruin uit............... O ja ook gespierd hehe

Nee echt mooie t**ten!!!!

Ben echt jarlourse op je kleurtje, ik ben zelf namelijk net geen albino. Ach....

Jopie

Sjonnies zei:
JALOERS!!! :) Dit wil ik dus bereiken ;)
en ik sluit me helemaal aan bij mrj
.

Mensen ik voel me zeer vereerd op de wijze hoe ik ontvangen word door de andere leden van dit board. Helaas heb ik onvoldoende tijd om iedereen antwoord te geven en zie ik zo nu en dan wel een een vraag over het hoofd. Nogmaals ik vind het alleen maar leuk om kennis te delen met andere (tot op zekere hoogte natuurlijk muhahaha) maar als je echt om een antwoord staat te springen dan raad ik mensen aan om mij gewoon een prive bericht te sturen. Deze ze ik iets minder snel over het hoofd.

jopiepoekie zei:
He dude

Ziet er bruin uit............... O ja ook gespierd hehe

Nee echt mooie t**ten!!!!

Ben echt jarlourse op je kleurtje, ik ben zelf namelijk net geen albino. Ach....

Jopie

Nou geloof me als er iemand een moeilijk pigment heeft dan ben ik het wel. De kleur die ik heb komt grotendeels van het bijna slapen onder de zonnebank en door een goede bruining

Hey, bladerde net ff mn (nederlandse) flex door en wat lees ik? quote:
Verrassend hoog scoort lichtgewicht Jerry Koolhoven. In zijn klasse hoefde hij alleen met Reinaldo Muradin af te rekenen (ook een hele mooie lichtgewicht overigens) maar ook op de overall stond hij zijn mannetje. Jerry was meescherp, perfect symmetrisch en zou ook nog enorm goede PR voor de sport bedrijven door op televisie aan te tonen dat bodybuilders ook nog wat te zeggen hebben.

Lijkt me een groot compliment! Trouwens in welk programma ben je geweest dan? En wat heb je eigenlijk gezegd? Heb ik jammer genoeg gemist :(

Ja kep het ook gezelzen en vond het een leuk artikel helemaal omdat Ernie Tayler de lijst met beste atleten heeft samengesteld. Ik heb een kort intervieuw gegeven voor hart van Nederland op sbs6. Hierin heb ik verteld dat er bij BB veel meer komt kijken dan Anabolen en wat gooien met Gewichten.

Gister was er een intervieuw met Hedwig Parden in hetzelfde programma was heel goed. Ken Hedwig nu al een tijdje en het is ook echt een top atleet

Ja ik heb het gezien, ik vond zijn antwoord erg sterk.

Het leuke was, dat toen het er op kwam zei mijn vader van: dat is niet puur natuur. En daarop had kwam dan de antwoord van Hedwig. Toen zijn mijn vader: Ja dat is zo, 7 dagen in de week en de hele jaar door zijn ze er mee bezig dat zou ik niet kunnen, wel respect voor.

Jopie

Terug
Naar boven