- Waardering
- 21
Frenkpie zei:hoeveel kg kan je deadliften??
iig..erg nette stats kerel !
eh zou het eerlijk gezegt niet weten doe nooit aan deadliften
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frenkpie zei:hoeveel kg kan je deadliften??
iig..erg nette stats kerel !
exarchos zei:denk wel een vb voor iedereen hier!, voor mij wel idg!!!!
Koolhoven zei:eh zou het eerlijk gezegt niet weten doe nooit aan deadliften
boogie zei:Hoezo niet? Ik dacht dat dat 'der Köning unter der Bieren', uhm ik bedoel 'de koning onder de rugoefeningen' was?
Koolhoven zei:Met deadliften kun je niet alleen je rug isoleren. Ik zeg niet dat het een slechte oefening is maar ik vind dat er een hoop betere zijn. Ik heb zeker al 2 jaar niet meer aan deadliften gedaan en mijn rug is er niet bepaald op achteruitgegaan al zeg ik hetzelf. Verder train ik vrij geregelt met zeer grote jongens en geen van hen doet nog aan deadliften
Is het mogelijk zo'n monster te kweken zonder een wekelijkse portie moordende deadlifts?!?!?!Johny zei:Ieder zijn eigen ding. Kijk ook eens naar bv Ronnie Coleman.
Johny zei:Ieder zijn eigen ding. Kijk ook eens naar bv Ronnie Coleman.
Koolhoven zei:Er zij geen twee mensen op deze aardbol hetzelfde. En iedere atleet kan weer anders op een bepaalde oefening reageren. Het is een kwestie van tijd en ervaring om uit te zoeken wat het beste voor jezelf werkt
Dit wil ik dus bereiken 
Dit, plus je normale houding en infoverstrekkende posts maken je een aanwinst voor dit board!
Top dus!
.Sjonnies zei:JALOERS!!!Dit wil ik dus bereiken
en ik sluit me helemaal aan bij mrj
jopiepoekie zei:He dude
Ziet er bruin uit............... O ja ook gespierd hehe
Nee echt mooie t**ten!!!!
Ben echt jarlourse op je kleurtje, ik ben zelf namelijk net geen albino. Ach....
Jopie