XXL Nutrition

Jerry Koolhoven wedstrijd pics

Hey Mr Koolhoven :D geeft u geen poseer lessen ? :D

Ik moet nog grotendeels perfectie erin krijgen.

Altijd handig om tips van de pro´s te krijgen :P

Ryu zei:
Hey Mr Koolhoven :D geeft u geen poseer lessen ? :D

Ik moet nog grotendeels perfectie erin krijgen.

Altijd handig om tips van de pro´s te krijgen :P

Momenteel heb ik het heel erg druk en kan ik helaas niet in eigen persoon les geven (vind het overigens heel leuk om te doen hoor en heb het al vaker gedaan) Ik verwacht het binnenkort wat minder druk te hebben en dan ben je van harte welkom om op mijn sportschool langs te komen. Maar ik ben bang dat ik nu alleen tijd heb om via deze wijze advies te geven

top dit

dat hier nu zon topbodybuilder zit eerlijk waar..

Je bent ook niet arrogant ofzo...
helemaal super... :)

Heb jij trouwens weleens van wido boersma ( ascended asian) gehoord?

Ja een hoop gevorderde atleten voelen zich wel eens te goed om anderen op weg te helpen misschien bang voor concurentie ? Ik vind het juist een eer als mensen mij om advies vragen.

De naam van de persoon die je net noemt zegt mij even niets maar misschien dat ik hem wel eens gezien heb hoor

He Thanks! Wijze advies geef je zekers! Maar laat maar weten als je tijd hebt! Succes verder! Op naar de olympia :D

nilsjei1234 zei:
Heb jij trouwens weleens van wido boersma ( ascended asian) gehoord?

:rolleyes:

Koolhoven zei:
Ja een hoop gevorderde atleten voelen zich wel eens te goed om anderen op weg te helpen misschien bang voor concurentie ? Ik vind het juist een eer als mensen mij om advies vragen.
:thumb:

heb t btw ook gezien op hart van Nederland met Hedwig Parden. jammer dat t allemaal zo kort is he:) maar was zeker wel leuk om te zien. had sochtends gzein en heb de herhaling ook nog een keer gekeken:)
en de link naar piet paulusma was snel gemaakt:D

welke flex was dat Boogie, of Jerry uiteraard

Ziet er toppie uit ik had al wat over je gelezen in de flex en ik hoop dat je nog veel meer bereikt in de sport je bent er iig vroeg genoeg bij!

Ben ook wel benieuwd naar wat je ongeveer eet op een dag. Ik zal die vraag eens stellen in de dieet-en voedingssectie.

Grtz

Respect. Mijn doel is ongeveer waar jij nu staat :D
+/-95kg@1.72
Alleen BF:10-12% hehe.. hou wel van wat spek :P

Ornathon zei:
Respect. Mijn doel is ongeveer waar jij nu staat :D
+/-95kg@1.72
Alleen BF:10-12% hehe.. hou wel van wat spek :P

Dank je leuk om te horen. En zeker weten dat het jou ook lukt ik bedoel als iemand als ik het kan dan kan iedereen het

Terug
Naar boven