XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Lijkt wel alsof die abs erin zijn gephotoshopt, denk dat ie niet zo droog was ten tijde van de shoot.

Ik dacht dat ze in seizoen 2 zou komen. Ze zeiden eerst ook dat seizoen 2 deels in Miami zou zijn en deels in Jersey Shore, wat ook niet zo was.
Hebben ze seizoen 2 en 3 met een maand tussen elkaar opgenomen ofzo?

edit: dit betekent dus echt dat zij een vaste rol heeft gekregen, ik dacht dat ze gewoon de rest van het seizoen mocht meechillen. Hadden ze nu de kans om een nieuwe coole guido erin te doen of een écht geil wijf, krijgen we een snooki replica

Seizoen 2 is vorig jaar volgens mij opgenomen. Seizoen 3 is dit jaar opgenomen in Jersey Shore.

20 Juli dit jaar heeft angelina gekozen om niet mee te doen. Dat was vlak voor de opnames voor seizoen 3. Seizoen 3 begint weer op 6 januari 2011.

Ongeveer half jaartje tussen opnames en op tv. Als je dat vergelijkt met Seizoen 2 wat begonnen is op 29 juli 2010. Is dat opgenomen rond jan/feb in 2010.

Las ergens dat die vriendin van snook al eerder gecast werd maar uiteindelijk toch niet werd gekozen en nu uiteindelijk wel wordt gekozen als vervanger voor angelina.

...

Laatst bewerkt:
Hij is idd wel een stuk vetter geworden sinds het begin van de show. Die foto op de cover is echt belachelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

nicee....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een homo :p

met spaghettibenen.

:roflol: epic ronnie

Vrouwen vallen op UB, niet op LB

Vrouwen vallen op UB, niet op LB

Klopt, wat kan hun het nou schelen hoe dik je benen zijn.

Zelf zou het me ook niet al te veel kunnen schelen, maar je wordt nooit een beest als je je benen niet traint, en daarnaast ziet het er gewoon niet uit, dunne beentjes.

RONNIE = da bomb.

Ronnie >>>> Zyzz

Hij was echt de man toen hij niet dat debiele excuus voor een vrouw aan zn kop had zeuren.

Ik vind hele grote benen niet echt mooi, maar het moet wel enigzins in verhouding zijn

Op MTV komt dit vanavond weer, hier lopen ze zeker ziekelijk achter? Is volgens mij wel seizoen 2..

Terug
Naar boven