XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

wat zat er in mike zn taart en cliffs wat die deed met paula voor karma

Heb lang niet meer gelachen om jersey shore, t*ring wat lag ik in een deuk deze aflevering:roflol:

wat zat er in mike zn taart en cliffs wat die deed met paula voor karma
Er heeft gewoon een random friend van Paula zijn ballen op die taart gelegd en fototje van gepakt.:D Eigenlijk heeft ie niets gedaan met Paule,hij wou haar gewoon niet meer. Laatste keer zag ze hem in Karma met een andere chick en wel...jaloerse bitches ya know.

Laatst bewerkt:
Er heeft gewoon een random friend van Paula zijn ballen op die taart gelegd en fototje van gepakt.:D Eigenlijk heeft ie niets gedaan met Paule,hij wou haar gewoon niet meer. Laatste keer zag ze hem in Karma met een andere chick en wel...jaloerse bitches ya know.

Vond het tegenvallen, had meer gehoopt op een cumcake ofzo :D

Wie weet wat er in die slagroom zat:brew:

The reunion:[Link niet meer beschikbaar] ;)

Komt die maat van mike (the unit?) nog voor in het laatste seizoen? Nog epische gevechten tussen hem en snooki?

opzich wel jammer dat JS is afgelope.

Achja, we hebben nog altijd Geordie Shore :roflol:

Vind wel jammer dat nu echt afgelopen is.. als ik terug denk toen ik het voor eerst zag is nu toch alweer aantal jaartjes geleden.

Ik zat te kijken voor et huren van dat huis, kwam erbij omdat je aan het einde van laatste aflevering Danny ´´rent´´ op dat huis ziet timmeren.

Betaal je t*ring 2500$ per nacht voor maar zou wel echt dik zijn ;p

Vind wel jammer dat nu echt afgelopen is.. als ik terug denk toen ik het voor eerst zag is nu toch alweer aantal jaartjes geleden.

Ik zat te kijken voor et huren van dat huis, kwam erbij omdat je aan het einde van laatste aflevering Danny ´´rent´´ op dat huis ziet timmeren.

Jah zullen ze wel van profiteren omdat de cast daar gezeten heeft. Anderzijds is het een huis voor met vrienden te huren dus 2500$ is ok,MAAR...niet per nacht jezus!

Hard van Paula whaha. Goed dat het stopt was niet veel meer in, weinig actie, te ingestudeerd

2500? kolere :o

Tsja die danny wilt er ook zo veel mogelijk geld uittrekken natuurlijk

Die Danny is allang binnen waarschijnlijk. Deals met MTV, t-shirts van 5 dollar verkopen voor het 3-4 voudige, en volgens mij heeft hij nog een aantal winkels in Florida :roflol:

Die Danny is allang binnen waarschijnlijk. Deals met MTV, t-shirts van 5 dollar verkopen voor het 3-4 voudige, en volgens mij heeft hij nog een aantal winkels in Florida :roflol:
dat waarschijnlijk wel. maarja elke dollar die je extra kan uitknijpe is toch een dollar. genoeg gekken die dat huis willen huren. waarschijnlijk is het huis de komende 3 jaar elke dag volgeboekt :P

Terug
Naar boven