- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mike heeft echt iemand nodig die hem aankleed, gast is een focking millionaire draagt nogsteeds ugly ass kleding.
i call double bullshit, geen mode en im mirin myself brah

Is er hier serieus iemand die gelooft dat sitch naturel is?
Is er hier serieus iemand die gelooft dat sitch naturel is?
Ja, resultaat van gezond leven+veel cardio en elke dag trainen, zo belachelijk groot is hij ook weer niet, alleen zijn armen zijn groot.
Zo droog vind ik hem anders niet. Gezond leven lijkt me ook niet echt met veel uitgaan, veel dranken en weinig slaap. En zn armen zijn echt wel (heel) groot hoor (in het begin van seizoen 2). Hij is laatste tijd wat kleiner geworden. Misschien gebruikt ie synthol wat geen roids is en op die manier liegt hij niet. Hier nog wat foto's..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=mJUSQ8of3Mo Zie 1:38, t is niet veel ofzo, maar hij heeft vrijwel elke avond zulke avonden en dan zal er altijd wel een drankje gedaan worden denk ikDranken? Ik heb em tijdens JS niet één keer dronken gezien vergeleken met de rest... En hij traint inderdaad zijn benen niet, als je dan kijkt naar hoe vaak hij traint en zonder benen, heb je enorm veel tijd om de rest wel aan te pakken.
Het ziet er alleen niet uit, maar op tv zie je dat niet en wijven liggen niet wakker van kleine benen.
Ronnie zn benen zijn nog dunner, dat is al helemaal een voorschutting.
Trouwens, die lange haren pics, zijn die van voor of na JS?
Hij is zo fier op zn buik zelf ik heb meer abs in Bulk periode
zeker dat die drinkt heb hem in afl 1/2/3/4 een x naar bed zien gaan werd die wakekr nam die slokje bier naast ze bed
ik moet er zelf niet eens aan denken om een slokje bier te nemen waarvan het koolzuur al weg is net nadat ik wakker geworden benJa, resultaat van gezond leven+veel cardio en elke dag trainen, zo belachelijk groot is hij ook weer niet, alleen zijn armen zijn groot.

http://www.youtube.com/watch?v=mJUSQ8of3Mo Zie 1:35, t is niet veel ofzo, maar hij heeft vrijwel elke avond zulke avonden en dan zal er altijd wel een drankje gedaan worden denk ik
Dit zijn oude foto's he

zeker dat die drinkt heb hem in afl 1/2/3/4 een x naar bed zien gaan werd die wakekr nam die slokje bier naast ze bed
Ehm, waar zie jij de Situation dan @ 1.35?
Kan, hij zal ook wel is wat drinken, maar nooit in die mate dat hij dronken wordt, in dat geval kan het weinig kwaad, daarbij staat hij elke ochtend weer fris in de gym.