Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Ik vind jersey shore echt onvoorspelbaar. Ene moment is er een grote haat van snooki naar sammy, dus ik dacht: sammy gaat het daar niet overleven tussen 3 bitches die haar voorturend gaan haten en de andere moment zie je sammy en snooki gezamenlijk lachen en spelen.

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

:roflol:

Hey Klaaswitz, je kan dit prog bekijken vanuit een intellectuelen bril ook hé. Ik vind het verbazingwekkend hoe vijanden opeens de grootste vrienden worden of vice versa louter om het feit dat ze het drama alleen niet kunnen overleven. Sammy blijft bij zijn vriendje die haar bedrogen heeft, gewoon omdat ze bescherming geniet van hem. Jersey shore is glorieuze dagen voor primatologen :D

Haha, ja natuurlijk. Ik weet nog zo'n 15 jaar geleden toen ik kortstondig psychologie studeerde. Zat je met meisjes in de klas die iedere dag naar Big Brother keken en er helemaal vol over waren maar wel constant vanuit zo'n invalshoek dat het net lijkt alsof ze er op een hele intellectuele manier tegenaan keken. :roflol: Ja, lik m'n reet jongens!

Die gasten uit JS zijn ook allemaal achterin de twintig. Ik doe louter ideeën op voor mijn aanstaande vakantie ;)

Maar ff serieus, het is toch mooi om te zien hoe een stel debielen dat alle mogelijkheden geboden wordt om het naar hun zin hebben, er samen een enorme teringzooi van maken.

Overigens geef ik Vinnie groot gelijk, Ryder is de enige mooie meid die ik ooit voorbij heb zien komen in dat programma

Ronnie kreeg wel een flinke stoot vn die sammi

sammie gaat naar huis geloof ik straks
ronnie is weer singel!

dan word het leuk :D

zooo vet

maar vind het jammer dat ze meteen al laten zien wat er gaat gebeuren (ruzie, wie er naar huis gaat, breakup :( )

Wat een drama weer :roflol:

Sammy is echt een k*twijf, als het even niet naar haar zin gaat. Gaat ze stoer doen :roflol:

MVP is weer nice!

1e klas zijkwijf is het. Uber arrogant.

Ik begrijp niet waarom ze sowieso naar Jersey Shore komt, als ze toch aan iedereen een hekel heeft. Je gaat er toch niet naar toe om heel de dag op je bed te liggen... en je zelf af te zonderen van de anderen bewoners.

1e klas zijkwijf is het. Uber arrogant.

Ik begrijp niet waarom ze sowieso naar Jersey Shore komt, als ze toch aan iedereen een hekel heeft. Je gaat er toch niet naar toe om heel de dag op je bed te liggen... en je zelf af te zonderen van de anderen bewoners.

money...

Gewoon omdat we sammy in de auto zien weggaan, wilt niet zeggen dat ze uit het huis gaat hé. amirite ?

Beter worden de after hours ook voortaan gepost hier. Uiteraard karma!

i cant take it no more i'm ganna leave

terwijl ze ron net gehoekt heb omdat het uit is

Die gasten uit JS zijn ook allemaal achterin de twintig. Ik doe louter ideeën op voor mijn aanstaande vakantie ;)

Maar ff serieus, het is toch mooi om te zien hoe een stel debielen dat alle mogelijkheden geboden wordt om het naar hun zin hebben, er samen een enorme teringzooi van maken.

Overigens geef ik Vinnie groot gelijk, Ryder is de enige mooie meid die ik ooit voorbij heb zien komen in dat programma

Die dronken bamboestok? Volgens mij moet jij nodig een bril.

Is jersey maar 1 keer per week ?

aftershow S3 ep 1 ?

[Link niet meer beschikbaar]

Ocharme die BMW waar Nicole mee rijd:rolleyes: En dat stemmetje van Deena,haar eigen lip trekt er scheef van!

Laatst bewerkt:
Even je post aanpassen en wat smilies erbij plaatsen, anders snappen ze je hier niet helemaal.

Terug
Naar boven