Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben wel een aardige conversatie deze avond in verscheidene topics niet? Ook je post aantal omhoog aan het krikken?

ik let er eerlijk gezegd niet eens op.Spannend zeg, dragen ze toevallig ook nieuwe schoenen en bijpassende handtasjes?!
Nee, ze verdienen momenteel wel allemaal 1 miljoen+ dollar per jaar. Mike zelfs 5 miljoen, afgelopen jaar.
Nu jij weer, met je 'topsalaris'
Nee, ze verdienen momenteel wel allemaal 1 miljoen+ dollar per jaar. Mike zelfs 5 miljoen, afgelopen jaar.
Sja, en de reserve keeper van Heracles verdiend ook meer dan een hoogleraar, life is unfair. En weet je hoe dat komt? Doordat er zoveel 'fijnproevers' zijn als jij, vraag en aanbod. Tragisch, maar bittere waarheid.
Epic bullshit, die gasten verdienen geen 1 miljoen per jaar, op the sitch na omdat hij zoveel dingen ernaast doet.Zou als Sn00ki zijnde niet erg blij zijn, als je zo verschrikkelijk laag bij de grond en belabberd op tv komt? Maakt het niet uit wat je ervoor krijgt, je zult altijd zo herinnerd worden door iedereen, vooral in de V.S., deze roem is natuurlijk ook niet eeuwig, programma zal ooit ophouden.
Epic bullshit, die gasten verdienen geen 1 miljoen per jaar, op the sitch na omdat hij zoveel dingen ernaast doet.
Maar volgens mij was the Sitch al aardig rijk, rijke familie, was een keer te zien in before the shore ofzo.Dan zijn ze wel gesponsord door BMW denk ik ofzo, wat een bakkenMaar volgens mij was the Sitch al aardig rijk, rijke familie, was een keer te zien in before the shore ofzo.
Je kunt zeggen wat je wil, maar Sammi blijft wel een retegeil wijf zeg. t*ring.
Je kunt zeggen wat je wil, maar Sammi blijft wel een retegeil wijf zeg. t*ring.