XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

echt niet, toen Sitch zei I heard a story about you today, had ze dezelfde reactie als iemand die betrapt is en het eerste wat ze zei: "about my coïtus life?"

Ja duh, waar moet het anders over gaan, over dat ze bieten heeft gegeten?

Wat heeft die deena toch een graf**p. Ik zou het met al die wijven kunnen doen, zelfs snooks, maar deena zou ik nog van mijn dooie huiscavia aftrappen.

Wat heeft die deena toch een graf**p. Ik zou het met al die wijven kunnen doen, zelfs snooks, maar deena zou ik nog van mijn dooie huiscavia aftrappen.

Welnee, ik vind het een tof wijf, recht door zee, zeikt niet, is niet jaloers. Lekker figuurtje, hoofd wat minder, maar ach...

Snooki dan met dr badpakken, gadverdamme wat een ranzig wijf is dat zeg.

waar zie jij dat lekker figuurtje dan?
En die stem.. gadverdamme.

echt niet, toen Sitch zei I heard a story about you today, had ze dezelfde reactie als iemand die betrapt is en het eerste wat ze zei: "about my coïtus life?"

1. dat is niet het eerste wat ze zei. 'Was it good an bad' was '1ste'.
2. het stuk tss wat situation zei en 'about my coïtus life ? ' is er een meerdere edits. Je weet niet hoeveel andere vragen ze stelde.
Wanneer situation haar aansprook stond ze naast hem. Toen ze de '1ste' vraag stelde stond ze al voor hem.
Ik denk dat de editers gewoon naar de belangrijkste stukken geknipt hebben en dat is dus over 'coïtus'.

Laatst bewerkt:
Deena's mond lijkt op een flubberk*tje als ze praat. Weet niet waarom maar het valt me telkens op. Zo'n uitstekende losse flubberk*t.

Ze doet ook erg haar best om te praten zoals 'Carrie' uit King of queens. Zo'n wannabe italian/american accent. Hoor de overeenkomst.
http://www.youtube.com/watch?v=Tk9G7QpW2Os
Wel grappige scene trouwens :P

Een groot verschil tussen deena en carrie...
Carrie zou ik echt hard aanduwen.

Michael Jackson anyone?

is ep 5 al uit waar ron klappen krijgt van sam?

allang:p

2 pagina's terug ergens.. s2 e18 heetie

Ga gewoon naar mtv.nl , daar kan je season 1 t/m 2 volledig alles bekijken.

[Link niet meer beschikbaar]
Hier kan je ook season 3 kijken

Vind het wel dom dat Ronnie en Sam altijd met zijn 2e in de club staan en Ronnie niet eens met andere meiden mag praten :P Mja we'll see

jersey shore is coming to belgium !! in the 5th season

We've got a situation over here!

waar ging t nou over tussen die deena en die gozer, kontvingeren ofzo?

Terug
Naar boven