Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

Laatst bewerkt:
Die Ronnie kuurt flink. Vermakelijke serie op zijn tijd. Maar alles volgen.....mijn god. :o

Mike ligt toch op de grond bij 1.57 of is ronny dat?

Jammer dat de helft in scene is gezet.

volgens mij ronnie idd. dit seizoen word prof.

mike ligt daar op de grond!!!

kijk alleen voor pauly d hij is held

Kan nu al wel zeggen dat ik het niet meer leuk vind, maar weet zeker dat ik iedere vrijdagochtend de aflevering aan het downen ben! Alleen als er nog veel ron/sam drama komt, dan kap ik er mee!

Kan nu al wel zeggen dat ik het niet meer leuk vind, maar weet zeker dat ik iedere vrijdagochtend de aflevering aan het downen ben! Alleen als er nog veel ron/sam drama komt, dan kap ik er mee!

dit dus.

ot/ Ik ben lui, weet iemand wanneer seizoen 4 te downloaden is?

Geef toe dat de trailer wel perfect is. Het ene moment zie je Sitch Ronnie "That's one shot, kid, one shot!" Ortiz uitdagen, daarna zie je Sammi tussen de twee heren in staan en het volgende moment ligt Sitch op een brancard.

Kudo's voor de mensen die de trailer gemaakt hebben want het hele seizoen lijkt natuurlijk nergens naar. :rolleyes:

ehm op mtv.com staat 4 aug. hoor

dus... morgen of over 2 weken pas? :D

Ik had op ander forum gehoord morgen, maar dat forum kan ofc fout zijn. Ben zelf ook te lui te zoeken :p.

Echt grote jersey shore fan. Het is 4/9 pas inderdaad, datum is al lang bekend.
En het is mike dat op de grond ligt van het gevecht met ronnie ;)

Ik ga het niet meer herhalen...jullie weten wel wie op de grond ligt. Wat zou Ronnie daar nu liggen? LoL dat zou pas een rare wending zijn:D .De fotos waren al eerder gepost ivm Mike en zijn blauwe oog haha...zalig. Zit idd ook wel met het idee dat het staged kan zijn, dat is jammer. Maar hej,ik kijk er toch naar uit!

Fok die haters, so what dat het soms gestaged is, het is entertainment. Ga dan ook niet kijken dit seizoen :D Ik heb er in ieder geval heel veel zin in
my face when seeing trailer:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4/8 man

Terug
Naar boven