XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

ja samantha. die gozer heeft totaal geen backbone. Waarom zou je je zo makkelijk als b*ch laten gebruiken. Op een gegeven moment kregen ze een helse ruzie nadat hij voor de grap iets over dr teen zei :roflol: Hij dacht op een gegeven moment ook echt dat het zijn schuld was vanwege die dramaqueen sammy.

De cast heeft trouwens 10.000 dollar per persoon per episode gevraagd om de volgende seizoen te doen. De fame is ze wel een beetje naar het hoofd gestegen, vooral bij the situation haha. Denk ook dat daarom season 2 gaat tegenvallen, als ie er komt.

Die Ronnie heeft wel 2 mooie gevechten gewonnen trouwens.

dat gevecht met die zatlap van ergens inde 30 had hij anders toch wel dik last mee en zelf goed wat klappen geincasseerd. die andere was wel een nette ko maar wel een beetje een suckerpunch

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
dat gevecht met die zatlap van ergens inde 30 had hij anders toch wel dik last mee en zelf goed wat klappen geincasseerd. die andere was wel een nette ko maar wel een beetje een suckerpunch

maar die slappe hap gebruikte zn vriendin als schild en haalde uit naar hem. Idd die suckerpunch met sprint was nice, wel jammer dat ie op god ging zweren dat het zelfverdediging was tegen de politie :D

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Hahaa ohja dat ze zo ging b**chen om dr teen en hij nog sorry zeggen :roflol: Er komt wel een seizoen 2 maar denk je dat dat met dezelfde mensen zal zijn? Ik dacht weer met nieuwe mensen (zoals bij the real world)

ze zijn aan het onderhandelen, als MTV er niet uitkomt met ze komt er een nieuwe cast. Ja, het hele concept is ook netals real world alleen in jersey shore.

daar komen superdudes dus vandaan, van die snooki moest ik bijna kotsen, hoe lelijk kan je zijn, vieze nep bruin kleur en dat nepzwarte haar

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Ja inderdaad een heel lelijk, ranzig, klein, raar meisje. Maar als je naar de serie kijkt krijg je meer medelijden met het kind. Ze wil zo graag genaaid worden maar niemand wilt er en dan is ze ook nog zo focking dom :roflol:
Haha +1, op het laatst vat mike haar nog ff in 't bubbelbad. Zitten wel vette momenten in, ook dat die vinny mike zen zusje fixed, dat mike ligt te nken in het bubbelbad en die snooky die KO wordt geslagen. Mooiste moment vind k dat ze op straat lopen en zo n gast roept wat, die ronnie draait zich om rent daarheen en geeft die gast een klap. Komt ie zo hupsend terug met "one shot b*ch, one shot!" :D Zie je die gast daar KO liggen :D

Laatst bewerkt:
daar komen superdudes dus vandaan, van die snooki moest ik bijna kotsen, hoe lelijk kan je zijn, vieze nep bruin kleur en dat nepzwarte haar

Klopt. Want de gemiddelde vent hier die uitsluitend teert op vis en kwark is 10 kilo zwaarder en 4 procent lager in bodyfat.

..

Laatst bewerkt:
Ik wil ook een Guido zijn!

pure vermaak, gek. Hij was er vrij snel over. Alsof jij niet zoals mike zou hebben gereageerd, die chick is gewoon een sl*t die hem bespeeld had.

Niet echt nee. Het is een sl*t, wat verwacht je dan? Trouwen en kinderen?

Een beetje dom om binnen één dag hand in hand lopen met een wijf dat aan die serie mee gedaan heeft om uitgewoond te worden. Je ziet zo dat ze heel wat daddy-issues heeft.

Ik dacht dat de VS de oorlog gaande hielt om dit soort folk op te kunnen ruimen.
Wat een mong*len zijn dat toch.

Waarom zoekt die kale ecto nou ruzie met die brede mooibooy?
Enne hoe gaat het verder?Komen zn maatjes ook nog slaan?

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

wy not?
-best goede shape
-best mooie vrouwen
-best wel geld(?)

Dat je dan uitgelachen word op een "bodybuild"forum neem ik dan wel op de koop toe.

Volgens mij glijdt die kale uit, ****ed up :P

..

Laatst bewerkt:
..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven