XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Uiteraard. Alle seizoenen gezien, vindt het alleen jammer dat Ronnie zo beta doet.

Single Ronnie ftw.

Nice, ik ben nooit fan geweest k*t programma. Kom hier alleen maar kretiek leveren of chicks checkken.

ik vind tommie maar een misleidende avatar hebben. Lijkt net of hij een avatar van zichzelf heeft terwijl dat niet zo is.

****ing ronnie p*ssy bèta phaggot. Ik haat hem en die 2-faced k*thoer van een sammi met haar STAHHPPAA. Serieus fl**ker die lui uit de serie, daarom vind ik Geordie shore beter. Dat is tenminste jongens onder elkaar die wijven nken en geen gezeik met relaties.

YES I MAD

Die 2 eps van Geordie Shore waren wel beter dan deze afleveringen bij elkaar ja, haha die Jay gewoon elke avond chicks gebald, en 1 avond 2 tegelijk

wat een janker die gianni

Dit was idd wel een hele slechte aflevering. Ik wil Mike+Pauly back!!!!!!

Dat gedoe met Jianni ofzo is idd ook totaal niet boeiend, en over Raaahn en Sammi hoef ik het niet te hebben lijkt mij

Geordie shore een aanrader?

Geordie shore = fail

geordie shore is rotzooi dat zijn echt een stelletje mong*len niemand maakt het beter dan onze enige echte jersey shore.

Geordie shore is echt niet beter dan JS (vind ik dan). Geordie shore was wel leuk de eerste paar afleveringen maar ook daar werd het na 4/5 afleveringen steeds dezelfde ruzies enz. Vergeet niet dat er van JS al 50 afleveringen ofzo zijn, ik wil GS fans nog wel es horen als ze er al 50 afleveringen van gezien hebben hehe

Plus ik versta de helft idd niet:P

Nee die gescripte grappen van JS zijn lekker. De enige die ik vermakelijk vind zijn Mike & Pauly. De rest hangt er een beetje omheen. Net of het liefdesleven van Snooki mij ook maar iets boeit? Ik zeg Mike en Pauly houden en de rest opvullen met nieuwe mensen.

Nee die gescripte grappen van JS zijn lekker. De enige die ik vermakelijk vind zijn Mike & Pauly. De rest hangt er een beetje omheen. Net of het liefdesleven van Snooki mij ook maar iets boeit? Ik zeg Mike en Pauly houden en de rest opvullen met nieuwe mensen.

Daar heb je gelijk in vooral de laatste aflevering potverdomme alleen maar over snookies vriend echt dikke onzin ga vechten ofzo is er tenminste nog iets vermaak

pfffffffff wat een bagger ep

Wel jankerds hier, als er niks gebeurd is het bagger/saai/te veel gepraat
Als er gevochten wordt oid is het opeens gescript :roflol: onthoud wel dat je maar naar een slappe reality show kijkt

dus jij vond deze ep leuk?

nlo9s2.gif

nee niet erg leuk, ik geef hem een 6je

Terug
Naar boven