XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Vond hem wel meevallen. Die in het vorige seizoen met de taxi was leuker.

maar hij was wel goed uitgedacht voor op dat moment, die sl*tten daar kunnen geen minuut hun bek houden en lullen alles door.

Ze vinden ook echt alles zo boeiend; aah maa gaadd mike saaaid thaat you haaave to shaaart aaaayebraaawss staaaap ittt

****ing vet

ja zo zie ik er ongeveer uit

Any ETA?

[Link niet meer beschikbaar]

chille ep :)

Zielige mike, forever alone iedereen gangt up op hem.. Echt bullshit, ja hij stookt soms maar altijd met een reden, Deena en Snooks hebben een alcohol probleem, Snooks is gewoon een zwak persoon, dat ze alles op mike opschuiven is imo een beetje zwak.

:roflol:
tumblr_lrdbhfkY9l1qi15rno1_r2_500.jpg

****ing kansloze Vinnie is gewoon stiekem een beetje verliefd op Pauly en nu gaat ie weer op Mike zitten haten. Jammer dat Pauly hem laat vallen maar goed Mike moet gewoon weer ff normaal doen zoals in series 1 en 2. Maar laten we eerlijk zijn, zonder Mike gaat het alleen maar over die twee afzichtelijke dronken trollen en een paar matige grappen van Pauly. Voor de rest hoef je van die kleurloze backstabber Vinnie niets te verwachten en Ron en Sam is alleen suf drama. Ik zeg nieuwe groep.

Inderdaad grappig hoe de makers van dat programma mensen hun view probeert te manipuleren , maar ja wat verwacht je met reality tv.

Twee dronken trollen die gaan dansen op de bar in een hoerenoutfit. Me no gusta.

dat wijf dat er doorheen schreeuwt verpest het filmpje met der cops, ze gaan toch zelf over die toonbank om te vechten, moet je niet opkijken als je slaag krijgt.

VEtte pisode weer.
De jongens raken wel met de aflevering massa kwijt volgens mij.
Vooral PAuly

Terug
Naar boven