XXL Nutrition

Jersey Shore (anabolen?)

Lui zijn srs blank nu jonge :roflol:
Mike Snooki drama maakt mij niet uitblijf wel kijken
Zagen jullie btw ronnies inclines? Redelijk zwaar toch (ten opzichte van die pussyweights eerst)

---------- Post toegevoegd Fri 6 Jan 2012 om 13:23 ----------

Die Unit (:roflol: wat een naam) is wel shredded

jonnytheunit.jpg

Volgens Mike (die gay scene) heeft die Unit er nog nooit zo goed bijgestaan. Goed gepiekt dus. :) Die 'gay scene' + Deena haar kop toen pauly rider binnen deed waren wel de moeite.

Die grapjes over Ryder ook :roflol: is ook wel een sletje
maar zou haar wel doen

damn the unit is echt een grade-a randdebiel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die tattoo :o

Wat is die gast, bijna 30 ofzo en hij gedraagt en ziet eruit als iemand van 18 :roflol:

lekkere ROM heeft ronnie ook met benchen :P

Mja blijft uitlachtelevisie, blijft wel entertainend (buiten de vaak te lang aanhoudende zever over't zelfde)

Kijk de volgende eps ook nog wel maar er moet wel wat veranderen anders is t geen zak aan. Nu Vinny ook nog te janken over heimwee, blijf dan lekker thuis dan hoeven wij er niet naar te kijken

die unit ziet eruit alsof ie alleen bencht en curled

Ja zoiets
sowieso hebben Mike en hij wel wat gesnoept

en volgesmij had ie 70 op de incline, niet weinig maar hij ziet eruit alsof ie het dubbele kan

Haha dat moment van Deena bij Pauly was echt 10/10 op de awkward-meter

en ze juicen zowiezo, terwijl je hun fysiek best makkelijk naturel kan halen lijkt me (misschien droogheid niet maarja)

Ik vond het seizoen in Italie zo saai, ik heb het seizoen ook niet afgekeken en ben ook niet van plan dit seizoen te gaan kijken.

Als je het 1ste seizoen op TV ziet snap je eigenlijk pas dat het nu gewoonweg k*t is.

WTF

ok die unit is best een buffe gozer, alleen zijn rug is best zielig in verhouding

Terug
Naar boven