- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor seizoen 4 kregen ze p.p.p.afl. $100.000
das dus al 1.3 miljoen voor seizoen 4
seizoen 1 2.000 p.p.p.a
seizoen 2 al 10.000
dus seizoen 5 zal wel 2 ton per aflevering zijn ofzo
in 2010 had forbes berekent dat mike dat jaar 10 miljoen verdient heeft met alles rond om de show en zn salaris van de show zelf
Bekendheid staat niet gelijk aan geld
Denk je dat mensen van The Real World (soortgelijk programma van Mtv) nu nog bekend zijn? Ze hebben gewoon een contract moeten tekenen en zullen vast wel een hoop geld krijgen maar ik denk niet dat ze echt 'rijk' zijn geworden instantly
Jenny heeft trouwens ook liposuctie op haar buik laten doen, gatver seizoen 1 was ze nog gewoon lekker

Jah ik twijfelde. Fotos kunnen wel bedrieglijk zijn... Btw ff tussendoor was net de episode aant kijken,12:31 die chick onderaan die een foto van Mike neemt,wat een...pens?! Jezus christ,zo in bikini rondlopen,je moet het maar durven!Dat is Deena toch niet? Dan ziet ze er wel erg goed uit hier.

iemand een idee wat bv snooki in het gewone leven doet? ik zie haar nog niet direct werken, want daar is ze te dom voor![]()
iemand een idee wat bv snooki in het gewone leven doet? ik zie haar nog niet direct werken, want daar is ze te dom voor![]()