MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Ja tuurlijk is heel die show heel tv is nep alles eerlijk zoals het is is maar saai behalve gtst

'Snooki wordt moeder'
Laatste update: 29 februari 2012 16:03 info
LOS ANGELES - Nicole 'Snooki' Polizzi is zwanger.

Foto: WENN
Bronnen zeggen tegen New York Post dat de realityster van plan is om flink wat lucratieve deals te sluiten.
De 24-jarige ster uit Jersey Shore, die vorig jaar vele kilo's afviel, is ongeveer drie maanden in verwachting. De vader van het kind is haar vriend Jionni LaValle.

zat nog ff seizoen 1 te kijken. In seizoen 1 is Vinny eigenlijk best wel een teringventje en situation veel meer een chille kerel die keihard aan het hosselen is overal. Zonde eigenlijk

jeetje ik geloofd heilig in de realiteit van deze serie. toch zou dit een bewerkt filmpje kunnen zijn. in S4 zijn er situaties die gewoon de werkelijkheid moeten zijn. snooki gooit een fles wijn naar mike die vlak voor hem kapotspringt. dit hebben ze vast niet geoefend ;p toch jammer dat ik nu twijfel
Wees realistisch die serie is gewoon half nep half echt.

De eerste paar aflevering waren een beetje real maar nu is het 80% scripted en 20% wat hun zelf willen doen.
Maar boeie who cares? dit is amerikaans tuurlijk is het scripted.

Ik blijf er gewoon naar kijken hoor:)

haha the situatiën betaald de bezorger uit met proteïne shake WTH

iemand link for stream nieuwste episode?(karma involved)

Oke in deze episode zat echt de grappigste scene ooit in jersey shore. Mike die geen fooi heeft voor de bezorger en geeft hem een protein shake :roflol:

Wees realistisch die serie is gewoon half nep half echt.

De eerste paar aflevering waren een beetje real maar nu is het 80% scripted en 20% wat hun zelf willen doen.
Maar boeie who cares? dit is amerikaans tuurlijk is het scripted.

Ik blijf er gewoon naar kijken hoor:)

er naar blijven kijken doe ik wel. toch vind ik het zonde.
reacties moeten wel mensenlijk instinct zijn en kunnen geen scene zijn maar ik ben het met je eens dat heel veel verhaallijnenn voorgeprogrammeeerd zijn .. ik wil ook in zoon serie, 100.000$ per aflevering vangen en doen waar we goed in zijn

Terug
Naar boven