MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

2de aflevering is gwn 1e aflevering hoor

:roflol:

Ok "Little Daddy"

deena ziet er al een klein beetje beter uit, maar zodra ze haar keel openzet ... would hit with a chainsaw

Ze jankt ook echt de hele tijd, zou als vriend niet blij zijn met zo'n labiel wijf

Eerst eten en dan de 2 episodes zien! Ik ben benieuwd!!!

season 5 was al shit nu season 6 beloofd niet beter te worden

season 5 was al shit nu season 6 beloofd niet beter te worden

Idd, vind er ook geen k*t meer aan. Heb nu de eerste 2 eps alweer gezien maarja tis leuk om effe te kijken als niks te doen hebt. Maar vroeger vond ik et echt geweldig en kon niet wachten tot er weer nieuwe aflevering kwam..

Heb laatst alle afleveringen van Pauly D Project gezien en da vind ik toch echt wel dik afleveringe, ken nie wachten tot seizoen 2 :D

Idd, vind er ook geen k*t meer aan. Heb nu de eerste 2 eps alweer gezien maarja tis leuk om effe te kijken als niks te doen hebt. Maar vroeger vond ik et echt geweldig en kon niet wachten tot er weer nieuwe aflevering kwam..

Heb laatst alle afleveringen van Pauly D Project gezien en da vind ik toch echt wel dik afleveringe, ken nie wachten tot seizoen 2 :D

ja idd heb hetzelfde, links van project pauly D?
ik kan die shit niet zien op me tv, op mtv is het nu al winter bij mij (sneeuwt) :o

lol @ al die security rond snooki en sam wanneer ze rondlopen en een mooi kringetje vormen :roflol:

en wat een saaie afl ...

3/4e op eerste aflevering en er is nog NIKS gebeurt.

Wat een saaie shit

lol er gebeurt inderdaad niks nee, net als elk ander seizoen
Ik snap niet waar jullie dan op zitten te wachten, gevechten ofzo?

Als het goed is dan komt er nog een EPIC fight in een club.

Eerste 2 afl gezien, en totaal NIKS gebeurd. Ze cashen hem volhard, nog even een paar weekjes in dat huis en $$$

Op MTV beginnen ze nu helemaal overnieuw, vanaf de eerste ontmoeting?
Wel grappig om te zien dat Snooki toen aankwam met een oude Ford vol met deuken en nu met een eigen customized Escalade :D

Mike en Vinny zijn echt socially awkard... Hun maken echt nooit oogcontact als ze aan het praten zijn met iemand anders xD.

Sitch ook weer flink aan de prik, joocy popey arms

Terug
Naar boven