MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Tussen de 0 en 2kb download speed hier..

Edit: 10 sec aan 60kb , nu weer bij af..

Bij mij gaat die ook niet snel, zat tot de 8% op 70 kb/s daarna schoot die langzaam omhoog en zit nu op de 250 kb/s.. normaal >2mb/s mja beter dan niks.. enige die ik kon vinden.

[Link niet meer beschikbaar]

is seizoen 6 de moeite om te bekijke? vond het vorige echt saai

[Link niet meer beschikbaar]

Nieuwe ep

Volgende week laatste episode, vind het wel jammer, vind het wel leuk om te kijken.

Maar idd, er gebeurd niets boeiends meer en je kijkt uit gewoonte.

zijn er cliffs ergens per ep? kan ik de leuke alleen bekijken

Momenteel ook al wat episodes achter de rug (huidige vriendin is "fan").

Enige figuur waar ik me echt aan stoor is die Pauly. Echt zo'n typetje waar niets "typetje-achtig" aan is. Geen unieke, uit het oog springende karaktertrekken nooit echt grappig, maar ook nooit echt aanstootgevend zodat je er nog van kan genieten.

Eigenlijk gewoon gemiddelderer dan gemiddeld

Laatst bewerkt:
dat is echt een top serie ik heb ze allemaal al gezien :D !!

Enige figuur waar ik me echt aan stoor is die Pauly. Echt zo'n typetje waar niets "typetje-achtig" aan is. Geen unieke, uit het oog springende karaktertrekken nooit echt grappig, maar ook nooit echt aanstootgevend zodat je er nog van kan genieten.

Vind die Pauly juist iemand die iets toevoegd aan de show, samen met vinny echt prank team haha... Iemand al goed torrentje?

Ik vind dat juist een van de personen die de show nog draaiende houdt en er tenminste nog iets gebeurt. Als je op de rest afgaat dan heb je alleen maar emotioneel gezeik terwijl hij gewoon cool blijft en zichzelf al vanaf aflevering 1.

http://extratorrent.com/torrent/290...v].html?&_suid=135557709757508370715545591107

Mijn gebruikelijke streaming links werken helemaal niet.

Pauly is de man van de geweldige one-liners en andere uitspraken.

Van vorige week: Awkward! (met zo'n hoog stemmetje)

Grappigste van het stel

Zo, Angelina is echt heel k*t idd, zie die skank overal voor aan.

Wat heeft die Pauly een dikke kop trouwens. Ik vond hem er al anders uitzien maar toen hij zij '' o yeah fire yeah'' toen zag je het pas goed.

Laatste episode alweer, was toch nie veel aan maar je kijkt toch.

Terug
Naar boven