Fitness Seller

Jersey Shore (anabolen?)

dus de personages zijn 1 jaar jonger dan in de werkelijkheid is jammer nu is situation vast groter

die angelina zou ik keihard willen doen, ze vraagt om een derde been gek , en lol @ die sl*tten die ronnie pakt

Nee man, opnamens zijn net afgerond volgens mij.
paar weken terug lagen de opnames nog stil omdat de cast meer geld wilde epr aflevering :roflol:

hahaa die snooky over die tanning taks van obama :p

en gvd jwoww :heart:

die jwoww heeft zo'n rotkop dat ik die t**ten bijna (bijna!) niet meer zie

Ik hoop niet dat die Sammy Ronnie weer castreert.

Ja, dat trekt op geen k*t natuurlijk!

ze bennen vallen best mee hoor maar zijn armen passen niet bij zijn lichaam voor de rest is die alleen droog

die haren van vinnie vind ik kei strak weet iemand ongeveer hoeveel mm die is geschoren lijkt op 2.5 a 3 mm ofzo tog?

die bene van mike valle best mee hoor

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

ik kijk al uit naar het gevecht tussen jowi en sammy , sammy krijgt klappen lolzz

Vinny heeft Snookie en Angelina gebangt!

Wat ironisch is dat Angelina tegen Mike altijd zei van " Je brengt altijd h**ren naar binnen'' terwijl zij nu de h**r uithangt :P

Lekkere eerste aflevering terug!

Heb je season 2 episode 1 niet gezien, vinny zei ''did I bang nicole'' en dan zei Angelina '' I had coïtus with Vinny'' en dan gingen Nicole en Angelina vechten.
jawel heb ep 1 gezien welke minuut precies dan

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

never mind zag het net al terug is vooruitblik op ep 2 nice

jawel heb ep 1 gezien welke minuut precies dan

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

never mind zag het net al terug is vooruitblik op ep 2 nice

40:00 tot 41:00 Snookie zegt zelf tegen Angelina '' I had coïtuss with Vinny you had coïtus with Vinny'' en dan een bitchfight

BTW Snookie is ook gewoon een enorme sl*t, in begin zei ze dat ze een jongen had ontmoet en bij hem gaat blijven en gelijk bij episode 2 doet ze Vinny lol

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven