AndroidHealthClinic

Jersey Shore (anabolen?)

:roflol:

serieus wat is dan nog het nut van een reality serie over "doodgewone" guidos.

Ik zeg niet dat ze dat verdienen. Ik zeg gewoon dat ik mij meen te herinneren dat ze dat vroegen voor aan season 2 te beginnen. Of ze dat werkelijk gekregen hebben, betwijfel ik.

episode 2 iemand al de link??

die is nog niet eens geweest hoe wil je dan link hebben

Elke woensdag normaal gezien toch?

ok my bad

Ik heb alleen nog maar het eerste seizoen gezien en vond het wel goed. Ronnie was mijn favoriet. Maar die mike vond ik maar een a**hole. Volgens mij heeft die kerel vroeger echt iets traumatisch meegemaakt ( vroeger gepest geweest, of zwaar afgewezen door een meisje omwille van zijn uiterlijk ofzo), want hoe hij zich gedraagt vind ik echt maar bizar. Hij wil zich de hele tijd goed doen overkomen, zijn ego de hele tijd aan het strelen, verzint bijnamen voor zichzelf,... Volgens mij is die kerel zwaar onzeker over zichzelf. Zou me ook niet verbazen moest hij synthol gebruiken btw...

heb seizoen 1 gekeken en vind het echt een te gekke serie. kan niet wachten op heel seizoen 2. tot zover:

Pauly D: chille gast, doet inderdaad nergens moeilijk over en heeft altijd fun.
Situation: geweldig, alleen soms wat grof tegen die meiden maar vond het eigenlijk wel terecht omdat ze ook k*t deden tegen hem.
Ronnie: 1e aflevering van seizoen 2 vind ik hem weer geweldig maar beetje jammer dat ie nog steeds met die sammy zit. zag nu alweer dat hij in de volgende episode weer samen is dus dat is wel jammer. geweldig hoe hij danst.
Vinny: coole gozer die niet zo'n player is maar toch wel lekker meegaat.

verder van die wijven vind ik snookie echt leuk :p lekker klein, schattig.
die jwow is wel wat arrogant vooral tegen die angelina.
en sammy is gewoon een drama queen natuurlijk :roflol: er is telkens wel wat te zeuren

[Link niet meer beschikbaar]

Stream..

edit oops dit is season 1 :D

----

Laatst bewerkt:
link naar episode 1 van season 2 iemand?

Kakzooi, kan EP2 nog nergens vinden.. denk datie in de loop van de dag komt.

Terug
Naar boven