MuscleMeat

Jersey Shore (anabolen?)

Is Angelina nu al weg? Damn, kan niet wachten tot ik thuis ben, kijkeuhhh !! :D

Wat is die after show dan? dat ze bij zo'n soort talkshow zitten? (is nog aan het downloaden)

Dit is wel een bazen aflevering! Dat stukje over tshirt timeeeee, haha :D + die Bitchfight, haha nice aflevering!

En eindelijk is angelina weg. Eindelijk

Ben benieuwd naar de volgende aflevering dan wordt mike even gek. Weet alleen niet precies waardoor

Laatst bewerkt:
Wederom genoten! jammer dat Jenni niet met angelina is gaan vechten, die had haar kop verbouwd. Vechten met snooki is zoals ronnie zegt, vechten met een baby :P

En die chick van Pauly... ben ik de enige die haar niet knap vindt or what?

Downloadingggg

Hoeveel afleveringen gaan er nog komen eigenlijk? Seizoen 1 had er 10 toch?

aaaah yeah t-shirt time yeaaaah.

Seizoen 1 had er 9

Seizoen 2 heeft er 12, dus nog 2. Ze zeiden ook dat dit hun laatste week wordt in het huis.

En dan is het even afgelopen met Jersey Shore, aankomende zomer is seizoen 3 in de maak, als het niet eerder is, met een nieuwe bewoner ipv Angelina, volgens mij een vriendin van Snooki.

En dan is het even afgelopen met Jersey Shore, aankomende zomer is seizoen 3 in de maak, als het niet eerder is, met een nieuwe bewoner ipv Angelina, volgens mij een vriendin van Snooki.
Is al geschoten, afgelopen zomer, en het is idd een vriendin van snooki:D

Yes, dan zal het denk pas volgend zomer weer op tv te zien met inderdaad een vriendin van snooki. Dat wordt afkicken :D

Waarom duren die downloads toch zo lang?!
Ik wil gewoon jersey shore kijken!

Toch een leuke show om naar te kijken hehe
er schijnt binnenkort ook een aziatische versie te komen ( k-town )

haha deze aflevering was gruwelijk, eindelijkkkkk angelina eruit :D

stream

[Link niet meer beschikbaar]

Hahahhahahaahha die beschrijving van ronnie over snooki !

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

hahaa volgende episode een nieuwe robbery !

Terug
Naar boven