Fitness Seller

JIJ bent de rechter

Tymen

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.077
Lengte
1m78
Welke straf vind jij dat deze jongens verdienen en waarom.

Conducteur zwaar mishandeld door groep jongeren

,
MEERSSEN - Een groep jongeren heeft donderdagavond rond zes uur op het station in Meerssen (Limburg) een conducteur van een stoptrein zo ernstig mishandeld, dat deze naar het ziekenhuis moest worden gebracht.

m1dztv0aqxi1.jpg
© NU.nl/Peter Pasman

Twee jongens van 17 en 18 jaar zijn vlak daarna in Meerssen opgepakt, maakte de politie donderdag bekend.
Wat er precies aan de mishandeling vooraf ging, is nog onduidelijk, maar de conducteur kreeg het volgens de politie zwaar te verduren.
, Na de mishandeling lieten de jongeren hun slachtoffer met ernstig letsel aan zijn lot over. Een getuige fietste achter het groepje aan en belde de politie. Die kon twee jongens in Meerssen aanhouden. De zoektocht met een politiehond naar de derde verdachte bleek vergeefs.

http://www.nu.nl/binnenland/2262035/conducteur-zwaar-mishandeld-groep-jongeren.html

TBS+5 jaar gevangenisstraf

Ik vind een boete van 100 euro per persoon toch zeker wel op zijn plaats.
Maar deze jongens zijn nog jong en hebben t waarschijnlijk ook wel moeilijk thuis en hebben een gangsterleven op school enzoww.
En dan hebben ze ook nog niks te doen enzoww, gaan ze beetje hangen in de trein, en dan komt die meneer de conducteur ook nog een beetje vragen om een kaartje terwijl zij maar €3,65 per uur verdienen bij de Albert heijn!

Maar natuurlijk zijn ze wel stout geweest en is het misschien beter dat deze kwajongens een weekje plansoendienst gaan draaien om hun daden te overzien, we moeten ze natuurlijk wel aanpekken, die schorriemorrie!

Vonnis: een halve week plantsoen dienst en 50 euro boete p.p.

Pak aan schavuiten! ik zeg: foei!

Maar ff serieus: van mij mogen ze zwaar gestraft worden, het liefst met fysieke pijn ( anale uitwoning of iets dergelijks)
maar helaas zal dat er niet van komen.

Ik vind wel dat ze moeten opdraaien voor alle onkosten, + schade vergoeding van €50.000 aan conducteur, laat ze maar lekker betalen de rest van hun leven.
Daarnaast vind ik een jaartje of 5 celstraf (zonder kans op vervrioegde vrijlating en niet in een jeugd detentie centrum of 1 of ander straf kamp) ook wel op zijn plaats.

Laatst bewerkt:
Lol ik wil namen weten, aangezien meerssen hier 10 mins vandaan is lol.

Denk dat een mooie celstraf van minimaal 5 jaar wel goed is, en een levenslang openbaar vervoer verbod.

Ieder 100 zweepslagen

30 echte stokslagen.

Wtf is er mis met die mensen?

Wanneer je geen kaartje koopt en de conducteur daar wat van zegt, weet je toch zelf ook wel dat je fout zit? (weet niet of dit de reden is natuurlijk)

Ik zeg een half jaartje cel, inclusief een paar harde anale vernederingen natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.

Ach ja kwajongsstreken he! Niet meer doen hoor jongens, is niet leuk!

5 jaar effectief zonder kans op vervroegde vrijkoming

5 jaar :D
was ik rechter een maand plantsoendienst ofzo en een boete per persoon van 200 euro.

ik zou ze in een aidsbad gooien!

25 jaar en interne stokslagen in een cel in Peru. :)

Laatst bewerkt:
Het stomme is dat als je ze zwaar straft door bv cel of wat dan ook dat ze gewoon erger worden als ze eruit komen.

Ja ja, en alwéér een publieke vertoning die maar eens duidelijk maakt dat het afschaffen van de dienstplicht toch niet de juiste beslissing was. Zulke knapen hadden in dienst moeten zitten en de plee met een tandenborstel schoonschobben omdat ze in het bezit zijn van een roze t-shirt of hun lippen hebben getuit naar hun sergeant.

Nu loopt dat toch rond zonder enig gevoel van respect of waarde tegenover de medemens, en moeten eerlijk werkende mensen het ontgelden. Waarom? Waarschijnlijk had de conducteur gezegt "Wil je je voeten van de bank af halen?".

Straf: 5 jaar het leger in gepaard met solitaire opsluiting.

+ ziekenhuis kosten alleen TBS en gevangenis traf helpt tegen wordig niet zkr niet in NL de NL gevangenis is een hotel

Je krijgt een tv soms zelfs een radio en een playstation <= dat moeten ze eerst afschaffen mensen zijn daar om gestraft te worden niet om plezier te hebben

+ ziekenhuis kosten alleen TBS en gevangenis traf helpt tegen wordig niet zkr niet in NL de NL gevangenis is een hotel

Je krijgt een tv soms zelfs een radio en een playstation <= dat moeten ze eerst afschaffen mensen zijn daar om gestraft te worden niet om plezier te hebben

Ooit van interpunctie gehoord?

een dildo in hun kont en dan de kont dichtpiercen

Eerst een kopje thee om ze op hun gemak te stellen, vervolgens een 14 daagse reis naar Lloret del Mar all in. Dan zullen ze het nooit meer doen.

Terug
Naar boven