Fitness Seller

vader en zonen gemolesteerd door mocro's

Mijn verhaaltje van de afgelopen koninginnedag (avond).

Ik zit een patatje te eten. Een of andere agressieve antiliaan gooit of schopt een fles bier voor mijn neus stuk. Bijna glas in mijn bek. Ik er wat van zeggen. Komt ie mijn kant op "ik steek je, ik steek je". Dus ik geef die sukkel een gooi en weg was ie. Klaar dacht ik. Komt hij ineens terug met een kapot geslagen bierflesje om mij even te bewerken. Toen uit het niets erbovenop gedoken. Antiliaantje ontkomt en rent weg. Ik erachter aan. Soort rennende worsteling. Uiteindelijk te pakken gekregen en hij maar roepen "rustig rustig!!". Tja, geen glas meer, dus bang. Toen maar een flinke mep op zijn kiezen verkocht. En weer weg was ie. Conclusie; zonder groep of wapens zijn ze NIKS!

Een patatje?!!

;)

Precies, wie niet op Wilders stemt is voor dit soort dingen :roflol:

MONSTER REDENATIE !
idd, geen enkele partij is hiervoor... dat wilders zegt van wel en vervolgens zelf niks bijdraagt aan het beleid betekent niet dat alleen hij er wat aan doet...

Ik ben voor de rest geen Wilders of TON stemmer, maar hoe wil je de constante negatieve berichtgeving omtrent Marokkanen verklaren/goedpraten? Is het een complot van de media, die deze zaken eruit pikken? Lijkt me niet toch?

Op gepaste straffen ga ik niet in, want daar heb ik geen verstand van. Maar het is ondertussen duidelijk dat een groot gedeelte van de Marokkaanse jeugd voor problemen zorgt. Niet alleen in geweld, maar ook in drugshandel en prostitutie.
denk dat de media wel iets meer deze gevallen belicht omdat het gewoon scoort, waardoor je het misschien erger voorstelt dan dat het is. maar ik denk wel dat deze groep vaker bij dit soort straatcriminaliteit (waar veel mensen last van hebben) betrokken is.

Ja, maar het land uitgooien lijkt me geen optie. Elke getinten (jonge)man als verdachte bestempelen gaat ook te ver. En je moet een beleid hebben waardoor deze onzin voorkomen wordt. Want als je moet straffen is het eigenlijk al te laat natuurlijk. Het lijkt mij nogal een moeilijke kwestie.
ik zou iig beginnen met het verwerpen van die onzin die een multiculturele samenleving heet (daar is de overheid ook al aan begonnen)

Hoe wil je dat laatste gaan realiseren dan? Dat kost klauwen met geld. En meestal hebben die ventjes zelf het geld niet eens om dat te betalen. Misschien kunnen we werkkampen opzetten, waar Marokkanen arbeid kunnen leveren tegen een uurtarief. Zo kunnen ze hun eigen ticket naar de cementen cellen in Marokko verdienen! :rolleyes:

Die k*tmarokkaantjes moeten gewoon aangepakt worden. Maar sturen naar land van origine of tweede nationaliteit is gewoon niet te realiseren. Als het gratis zou zijn, zou ik meteen voor stemmen, maar zo simpel ligt het niet.
idd, dit soort mong*len (of ze nou blank zijn of paars) moet je gewoon eens laten zien hoe de wereld in elkaar zit en wat de consequenties van hun acties zijn, dat gebeurt imo veel te weinig.

Hoop stakkertjes hier weer, echt ongelofelijk. Kortzichtigen, except Big T die beargumenteerd reageert.
met dit commentaar zet je jezelf al voor lul omdat je eigen argumentatie ook ontbreekt :roflol:

Onderwereld praktijken waarschijnlijk.

Sommigen stellen voor om daders terug naar het land van herkomst te sturen. Maar hoe wil je dat in de wet oplossen? Ik bedoel, deze mensen hebben ook de Nederlandse nationaliteit. Dat houdt in dat ze in principe verbannen worden uit Nederland, en niet 'uitgezet' zoals een asielzoeker. Doorgaans moet je toch wel iets heel ernstigs doen om je Nederlanderschap afgepakt te worden (daarmee wil ik hun verwerpelijke daad niet bagatelliseren). En tot hoever trek je dit door? Zou iemand met een gedeeltelijke afkomst (bijvoorbeeld uit indonesie) ook daarnaartoe verbannen mogen worden? Dat wil zeggen stel dat mijn oma uit indonesie komt, en ik verkracht iemand, moet ik dan terug naar indonesie gestuurd worden?

nek (langzaam) omdraaie.

op pleure ermee!

Terug naar eigenland is bullshit gepraat.

Terug naar eigenland is bullshit gepraat.

edit* en hier ook :D

Laatst bewerkt:
edit* daar ging iets mis dus.

Onze wetten stammen uit een tijd dat zware straffen niet nodig waren, mensen waren over het algemeen van nature niet geweldadig en na straf hadden ze hun lesje al snel geleerd. Maar met al dat crimineel tuig dat er tegenwoordig rondloopt (mede dankzij onbegrensde immigratie en slechte opvoeding van kinderen/jongeren) zijn die oude wetten dus te soft geworden. Daarom moeten ze dringend aangepast worden naar hedendaagse omstandigheden. Alleen de harde aanpak/zero tolerance kan hier nog iets aan doen.

Ik studeer momenteel rechten .. en voor zover ik je kan vertellen zijn de straffen niet bepaald mild te noemen. Ga voor de gein is een keer naar een politiezitting zou ik zeggen. Een tweede punt is dat er zoveel wetten geactualiseerd worden, in zoverre .. dat als ik een wettenbundel aanschaf in september, ik in februari weer een "geactualiseerde" wettenbundel kan aanschaffen.

Bovendien zie je dat de kranten er aardig vol van staan dat de tweede kamer een zoveelste wetsvoorstel indient..

Btw.. wat voor straffen ben jij een voorstander van?

Mijn verhaaltje van de afgelopen koninginnedag (avond).

Ik zit een patatje te eten. Een of andere agressieve antiliaan gooit of schopt een fles bier voor mijn neus stuk. Bijna glas in mijn bek. Ik er wat van zeggen. Komt ie mijn kant op "ik steek je, ik steek je". Dus ik geef die sukkel een gooi en weg was ie. Klaar dacht ik. Komt hij ineens terug met een kapot geslagen bierflesje om mij even te bewerken. Toen uit het niets erbovenop gedoken. Antiliaantje ontkomt en rent weg. Ik erachter aan. Soort rennende worsteling. Uiteindelijk te pakken gekregen en hij maar roepen "rustig rustig!!". Tja, geen glas meer, dus bang. Toen maar een flinke mep op zijn kiezen verkocht. En weer weg was ie. Conclusie; zonder groep of wapens zijn ze NIKS!

Als dit echt waar is, ben je een held.

hehe wat zijn dit voor grappen?Vader en zonen gemolestreerd?Laat me niet lachen, het ging gewoon om geld/harddrugs dit heeft niks met afkomst te maken.

Terug
Naar boven