MuscleMeat

vader en zonen gemolesteerd door mocro's

Jep, want de polen die hier zitten zijn vaak veel beter? en Polen wordt niet ook al overrompeld door moslims?

De polen die hier zitten werken +/- 70 uur per week keihard voor een shit loon. De Polen waarover ik hoor en die ik tegenkom zijn aardig, maar ja ze zuipen wel veel, so what? Laat hij die zonder zonde is de eerste steen werpen. En volgens mij wordt Polen niet overrompeld door moslims. Er is overigens geen sterke polarisatie tussen de moslims en katholieken in Polen, omdat de meeste moslims in Polen, tataren zijn (die zitten er al vanaf de middeleeuwen), of Bosniers (geen religieuze idioten).

Maargoed los van dat is de opmerking dat marokkanen naar Polen moeten debiel.

Idd zijn niet zomaar vrij.

Drugsrunners zijn haast ook alleen maar Marokanen als je de media mag geloven. Die jongens vernken het in hun puberteit.
Als ze ouder worden zien ze dit in en zien ze ook dat ze geen echte kansen meer hebben en gaan op de andere tour.

klopt, maar zo werkt het ook voor nederlanders hoor.
misschien moet de regering eens wat meer doen voor deze mensen, wat toch niet gaat gebeuren anders was het al gebeurd, maar goed.

Ik studeer momenteel rechten .. en voor zover ik je kan vertellen zijn de straffen niet bepaald mild te noemen.

Ondanks dat jij rechten studeert weet je er dus geen zak vanaf. 6jaar voor een moord waar nog 2 jaar afgaat is meer regel dan uitzondering.Probeer je eens in je studierichting te verdiepen .......:o

Ondanks dat jij rechten studeert weet je er dus geen zak vanaf. 6jaar voor een moord waar nog 2 jaar afgaat is meer regel dan uitzondering.Probeer je eens in je studierichting te verdiepen .......:o

Of voor de tweede keer een moord plegen en dan maar 7 of 8 jaar krijgen. :o

Onze wetten stammen uit een tijd dat zware straffen niet nodig waren, mensen waren over het algemeen van nature niet geweldadig en na straf hadden ze hun lesje al snel geleerd. Maar met al dat crimineel tuig dat er tegenwoordig rondloopt (mede dankzij onbegrensde immigratie en slechte opvoeding van kinderen/jongeren) zijn die oude wetten dus te soft geworden. Daarom moeten ze dringend aangepast worden naar hedendaagse omstandigheden. Alleen de harde aanpak/zero tolerance kan hier nog iets aan doen.

juist, die wetten werken nu alleen niet meer tegen dat tuig maar ja vertel jij het ze

De polen die hier zitten werken +/- 70 uur per week keihard voor een shit loon. De Polen waarover ik hoor en die ik tegenkom zijn aardig, maar ja ze zuipen wel veel, so what? Laat hij die zonder zonde is de eerste steen werpen.

laat nog eens van je horen wanneer ze een familielid van je hebben aangereden :o

trouwens, die vaders van probleempjes werkten vroeger waarschijnlijk ook zo hard als die polen van nu.....
dat belooft wat met de poolse jeugd straks

Terug
Naar boven